Fan Lempar Botol Pada Rihanna Kerana Chris Brown


Fan, Lempar, Botol, Pada, Rihanna, Kerana, Chris Brown, Artis Hollywood, Hiburan, Artis Amerika


NEW YORK, 20 FEB 2013: Gara-gara kembali semula kepada Chris Brown, seorang lelaki yang juga peminat Rihanna telah melemparkan botol minuman ke arah penyanyi Where Have You Been itu hingga dia mengalami pendarahan sewaktu berada di sebuah kelab malam.

Bukan setakat itu saja, serangan yang tidak dijangka daripada lelaki itu juga telah menyebabkan Rihanna, 24, tergelincir jatuh. Lelaki itu juga turut menjerit sesuatu ke arah Rihanna mengenai Chris Brown sebelum melemparkan botol minuman tersebut ke arahnya.

Chris Brown sebelum ini telah mencetuskan kontroversi apabila dilaporkan telah membelasah Rihanna pada 2009 hingga menyebabkan ramai fans kepada penyanyi Where Have You Been itu tidak dapat memaafkannya.

Namun, kemarahannya itu juga turut dilemparkan terhadap Rihanna selepas dia mengambil keputusan untuk kembali semula kepada Chros Brown pada bulan lalu.

Pada acara Grammy baru-baru ini, Chris Brown dan Rihanna telah menarik perhatian ramai apabila dilihat begitu intim dan mesra sepanjang acara tersebut berlangsung.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers