Emma Stone Pun Ada Video Seks Peribadi

LOS ANGELES, 1 DIS 2012: Nampaknya bukan hanya Kim Kardashian seorang saja yang memiliki video seks peribadi. Sebaliknya, aktres Emma Stone yang dikenali dengan watak kekasih di dalam filem The Amazing Spider-Man dan Crazy, Stupid, Love juga memiliki video seksnya sendiri.

Menurut laporan Radar Online, video seksnya itu telah dibuat sewaktu Emma Stone masih muda remaja dan masih belum popular lagi sebagai bintang filem.

"Ketika itu dia masih muda dan tidak tahu apa-apa dan kehidupannya pada masa itu memang sangat liar. Waktu itulah dia bikin video seks itu. Dia melakukannya sebelum berdating dengan Andrew Garfield dan ketika itu juga dia masih belum popular lagi dalam bidang ini.



"Dia terlalu muda dan tidak menyangka bahawa video seks itu akan mendatang kesan buat dirinya," katanya satu sumber.

Sumber itu bagaimanapun berkata lagi bahawa buat masa ini video seks Emma Stone itu masih belum beredar di luar sana.

"Ia masih berada di tangan seseorang yang mana Emma Stone telah melakukan hubungan seks dengannya. Tapi, itu tidak memberikan sebarang jaminan bahawa video seks itu tidak akan berada di pasaran.

"Lebih tinggi nilai Emma Stone sebagai bintang filem, lebih tinggai lagilah nilai video itu jadinya nanti," kata sumber itu lagi. Emma Stone juga turut berlakon dalam filem The Help.

Cuba-cubalah bila ketagih sangat nak buat seks tu xpayah rakam2, kan dah memalukan diri sendiri? Bukan seronok sangat pun kalau dengar gosip macam nie bagi peminat meluat aja.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers