Anuar Zain Tampil 31 Pemuzik, 20 Lagu Di Konsert Solonya

KUALA LUMPUR, 12 DIS 2012: Penyanyi kacak, Anuar Zain, 42, akui bakal menjanjikan kejutan yang bermakna buat penonton dan peminat yang hadir di konsert mega pertamanya, Anuar Zain Tiga Dekad Muzik, Cinta dan Sanubari yang akan berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil, pada 16 Februari 2013.

Malah, Anuar Zain berkata, persembahannya kali ini agak berbeza daripada persembahan yang pernah dilakukan sebelum ini kerana penonton dan peminat dapat merasakan kelainannya dalam menyampaikan setiap lagu.

"Saya akan menyanyi sendiri di pentas tanpa penari iringan tetapi bersama 31 orang pemuzik yang bakal diketuai oleh Mac Hew. Sudah tentu ada kejutan yang akan saya persembahkan pada hari tersebut tetapi semuanya akan dieketahui nanti.



"Namun, apa yang boleh saya beritahu, sebanyak lebih kurang 20 buah lagu yang saya sampaikan akan diubahsuai supaya ianya menjadi lagi istimewa dan rasa lebih intim dengan peminat saya, sesuai dengan tema saya yang menggabungkan muzik, cinta dan sanubari pada hari itu

"Selain itu, buat pertama kalinya muzik video Sempurnakan Aku akan ditayangkan pada hari konsert nanti. Muzik video ini merupakan hadiah khas untuk semua peminat saya yang akan bersama-sama dengan saya pada malam itu," katanya kepada murai.com.my dalam siding media bersama Anuar Zain di Press Room, Bangsar South City, petang kelmarin.

Anuar akan mendendangkan lagu-lagu popularnya dariapda album pertama hingga terakhir termasuk Pernahkah, Bila Resah, Kaulah Satunya, Lelaki, Ajari Aku dan banyak lagi.

Konsert Anuar Zain Tiga Dekad Muzik, Cinta dan Sanubari adalah sempena meraikan ulang tahunnya penglibataannya selama 30 tahun dalam industri muzik Malaysia. Bakal mengadakan konsert di bulan kekasih, Anuar Zain berkata ia akan menjadi lebih istimewa buat pasangan kekasih yang hadir pada konsertnya nanti.

"Sebenarnya konsert saya ini bukan sahaja meraikan ulang tahun ke-30 saya dalam industri tetapi ia merupakan perhimpunan meraikan cinta serta silaturahim antara semua peminat saya yang selama ini menyokong saya.

"Kebetulan pula Februari merupakan bulan cinta yang diarikan oleh pasangan kekasih dan saya pasti ia akan lebih istimea buat mereka yang hadir sebagai pasangan kekasih. Saya cuma mahukan mereka yang hdari dapat bergembira dengan lagu-lagu yang saya sampaikan nanti. Itu sahaja," jelasnya lagi.

Harga-harga tiket untuk menonton konsert mega Anuar adalah RM698 , RM598, RM398, RM298, RM138 dan RM88. Tiket-tiket konsert akan dijual bermula Rabu ini pada pukul 12 tengah hari menerusi www.ticketcharge.com dan cawangan kaunter rasminya.

Diskaun khas bagi mereka yang membuat tempahan awal adalah sebanyak 15 peratus akan diberikan kepada 1,000 pembeli pertama bagi tempoh bermula Rabu (esok) sehingga 19 Disember ini.

Bagi jualan tiket secara pukal, peminat boleh menghubungi Anuar Zain Network di talian 012-4642030.

Pihak pengurusan Anuar Zain juga turut menawarkan pakej perjalanan eksklusif 3Dekad 1Destinasi untuk para peminat di luar Kuala Lumpur termasuklah dari Kota Bharu (Kelantan), Jerteh dan Kuala Terengganu (Terengganu), Johor Bahru (Johor) dan Singapura. Untuk maklumat lanjut, layari www.facebook.com/3Dekad1Destinasi.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers