Motif Hazama, Amy Mastura dan Elyana Diperkatakan?

KUALA LUMPUR, 10 DIS 2012: Kes bunuh yang melibatkan bekas jurusolek Amy Mastura, Dicky atau nama sebenarnya, Othman Hassan, 52, bukan saja telah mengejutkan pelakon filem Bintang Hati ini, malah seluruh anak seni tempatan turut berasa sedih apabila mendapat tahu Dicky telah dibunuh dengan kejam sekali.

Dek kerana berita ini, Amy Mastura telah meluahkan rasa bingung dan terkilan sehingga pengakuannya ini turut tercalon dalam segmen Carta KesSahNya dalam program KesSahNya.

Turut mendapat perhatian pada minggu lalu adalah kisah pelantun lagu Kalis Rindu iaitu Elyana yang dikhabarkan telah pun berhijrah dengan memakai tudung. Bersaing bersama artikel yang melibatkan Amy Mastura dan Elyana adalah sinopsis KesSahNya yang mengupas isu berkaitan Abby Abadi dan jaguh Squash negara, Azlan Iskandar.



Namun, antara ketiga-tiga artikel ini, cerita yang mana satu berjaya berada di tangga yang teratas?

Sementara itu, menerusi segmen Seleb VS GengMurai, selebriti yang terpilih pada minggu ini adalah juara Akademi Fantasia 9 iaitu Hazama. Menerusi segmen berkenaan, Hazama sempat membuat pengakuan tentang kenyataan beliau terhadap media.

Lebih menarik, segmen tersebut turut memaparkan komen pedas GengMurai terhadap Hazama yang boleh dikategorikan sangat laser. Ketahui segala jawapan persoalan yang dibangkitkan ini dengan menonton KesSahNya yang disiarkan di murai.com.my setiap Isnin.

Tidak ketinggalan, berikan pandangan bernas anda dengan menyertai segmen Tanya Ajieb di emel beralamat tanyaajieb@gmail.com .

Bersama-samalah kita memeningkan kepala kita cerita mana lagi hot ok?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers