Pembuka Cerita 1/7/2012



Bismillahhirrahmannirrahim....Ya Allah, Ya Tuhanku, ampunilah segala dosa-dosaku, dosa-dosa ibubapaku, Dosa-dosa adikberadiku dan seluruh sekalian keluargaku, dosa-dosa para guru-guruku, dosa para Muslimin dan Muslimat, dan dosa-dosa Mukminin dan Mukminat. Ya Allah, ya tuhanku sekelian alam, pencipta langit dan bumi, zahirkanlah pada diri aku, ibubapaku, adikberadikku dan seluruh sekalian keluargaku, Iman, Taat, Ilmu, Yakin, Lataif, Ashrar,Makrifat, Khashaf, Mukaramah, Karamah, Maunah seperti mana guru-guru aku dan mahaguruku, Sultan Aulia Mahdudin Muhyiddin Abdul Qadir Jailani, dan Aku pohon padamu terimalah diri aku, ibubapaku, guru-guru aku, adikberadikku dan keluargaku menjadi MURID kepada kekasih-kekasihMU Ya Allah, walaupun diri aku penuh dengan dosa besar dan dosa kecil dari zahir hingga batin dari dunia sampai akhirat buat selama-lamanya.Amin.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers