iskandarX Society Review - Jangan Klik pada Iklan Advertlets Anda Sendiri

Anda mungkin telah melawati banyak blog apabila melayari internet, kebanyakan laman-laman web atau blog ini akan mempunyai iklan dipaparkan, mungkin anda tertanya-tanya bagaimana dan mengapa mereka berada di sana pada kebanyakan laman-laman web atau blog ini.


Jawapannya adalah mudah bahawa orang-orang yang memaparkan iklan di kawasan mereka, seperti iklan Advertlets saya di blog ini, akan dibayar setiap kali dan setiap pengunjung ke blog klik pada salah satu iklan. Sesungguhnya tidak mungkin anda akan berfikir, saya memberi jaminan memang benar.


Anda menyertai Advertlets, mendapatkan sedikit kecil kod untuk paste ke laman web anda, dan itulah secara dasarnya, mudah bukan? Kod mengandungi iklan yang pengunjung lihat di laman anda, dan lebih penting lagi, ia mengandungi nombor keahlian Advertlets unik anda, yang secara automatik menjejaki mana-mana klik yang dibuat kepada iklan Advertlets anda dan membayar tunai ke dalam akaun anda.


Perkara yang bijak tentang Advertlets adalah bahawa perisian Advertlets mengimbas profil laman web anda dan secara automatik memadankan dengan kandungan laman web anda kepada Advertlets iklan. Sebagai contoh jika laman web anda adalah tentang hiburan atau pelajaran, semua iklan akan menjadi relevan dengan hiburan ataupun pelajaran ... hebat tak?


Pembayaran adalah kecil, tetapi, bilangan pelawat ke laman anda yang tinggi boleh menjana jumlah yang berbaloi dengan pendapatan tambahan bagi kerja-kerja yang sangat sedikit.


PENTING


JANGAN klik iklan anda sendiri, Advertlets boleh mengesan klik yang dibuat pada iklan anda, anda mungkin terlepas dengan membuat klik ganjil, yang disengajakan, anda tidak akan mendapat bayaran untuk apa jua cara, tetapi usaha berterusan klik pada iklan anda sendiri akan menjadikan akaun anda ditutup, jadi berhati-hatilah. Saya boleh klik pada kamu, dan anda boleh klik pada saya, tetapi tidak pernah kita sendiri. Tetapi Advertlets lebih bijak kerana boleh mengesan jika blog atau laman web anda adalah sebahagian dari pertubuhan atau kumpulan yang mengklikkan iklan Advertlets dengan tujuan penipuan. Hahahahahaha kantoi.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers