iskandarX Society Review - Bagaimana Buat Duit Dengan Blog Dan Adverlets

Dengan pendapatan beratus-ratus ringgit setiap hari, korang boleh bersenam dengan selesa di rumah. Bilakah aku boleh digunakan pada papan kekunci dan tetikus, maka korang menetapkan semua. Berikut beberapa kaedah yang boleh korang gunakan untuk membuat blog wang



1. Ini ialah blog yang berpotensi besar dengan pendapatan yang amat besar serta aktif sentiasa. Kaedah ini manarik segala perhatian korang kepada beberapa buah blog yang sememangnya terkenal dalam niche diaorang. Begitu banyak audience,  dan traffic yang padat dan sesak gilerrrr babeng punya setiap hari kalau ada blog macam nie.


Mempunyai pelbagai pilihan pemasaran dengan jualan pemasaran langsung, sebahagian besar daripadanya. Tidak begitu ramai orang yang berjaya dalam membuat blog yang hebat yang dimana melalui perjalanan blog sebegini, tetapi jika korang ada skill serta ilmu pengetahuan yang luas tentang marketing niche ini, korang pasti berjaya.


2. "pay per post" atau blog route, untuk mendapatkan bayaran adalah agak mudah. Tetapkan beberapa niche blog pada sama ada domain sendiri atau hos blog seperti blogger. Mengekalkan tempoh masa dan menumpukan perhatian kepada penulisan kandungan dan membina page rank Google, pautan profil dan pangkat Alexa.


Submitkan semua blog korang ke atas bayaran beberapa menerima laman web blog, dan kemudian mula menulis badan tajaan.


3. Amazon.com, cara yang lagi popular bagi pemilik blog, membuat wang secara online adalah dengan menggunakan program di Internet Krafthaus Amazon. Dengan program Amazon pemilik blog boleh gambar, keterangan, pautan atau hanya satu beribu-ribu produk dari Amazon menjual dan jika seseorang yang membelinya, yang tapak pemilik blog korang, maka pemilik blog mendapat peratusan harga jualan .


Ini adalah program yang mudah dalam kombinasi dengan kandungan blog kerana Amazon menjual hampir semua. Apabila blog datang untuk animasi atau kartun, contohnya pemilik blog boleh wujud selepas produk Amazon dengan topik ini secara langsung di blog yang berkaitan.


4. Konteks melihat jenis yang paling popular blogger yang mempunyai blog, mereka akan membuat wang menggunakan pengiklanan konteks kononnya. Terdapat beberapa rangkaian iklan konteks yang popular tetapi yang paling popular semua program akan Google AdSense.


Kerja rangkaian konteks iklan adalah pemilik blog memberikan sedikit kod di dalam blog beliau, yang memaparkan iklan daripada rangkaian iklan. Kod membolehkan kuasa, imbas kandungan blog untuk menganalisis, apakah dan menetapkan korang kemudian dengan iklan yang menarik, bahawa pembaca topik ini boleh. Dengan cara ini adalah untuk memiliki sebuah blog tentang sukan di iklan classified pengiklanan berkaitan seolah-olah blog tentang memasak makanan tiada, mempunyai, dan sebagainya. Kemudian dibayar untuk klik setiap satu pkorangngan ini pemilik blog akan dikenakan rangkaian iklan.


Terdapat banyak cara yang berbeza di luar sana. Blogging boleh muat jadual sesiapa pun tidak kira sekecil mereka mempunyai. Ia boleh menghasilkan pendapatan tambahan atau pendapatan semua bergantung kepada korang dan masa korang.


Bagi yang baru nak berjinak-jinak untuk blogging, atau nak jadi bloggers, aku "SYORKAN" korang menggunakan Advertlets.com. Sebab:



  1. Advertlets.com ialah Blog Advertising Network dari Malaysia.
  2. Advertlets.com bayar blogger yang jujur (macam aku, tapi aku pun belum dapat payment dari Advertlets nie, selaian Clickbank.com, CJ.com, paypal.com dan Affiliate Programs yang lain aku pernah lah).
  3. Korang boleh rasai perjalanan duit korang masuk, melalui Advertlets.com.
  4. Aku tengok stat aku dok makin hari, makin naik earningnya.
  5. Sebab Dia BEST.
So, korang decide lah samaada nak guna apa pun kat blog korang yerk?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers