100 Tahun Nestle Di sisimu



Assalamaulaikum W.B.T, salam sejahtera pada semua pembaca setia blog iskandarX Society. Kali nie aku nak share info 100 Tahun Nestle Di Sisimu punya cerita.






Kami, Nestlé Malaysia akan menyambut ulang tahun seratus kami pada 2012. Satu tahun 100 adalah satu peristiwa yang jarang berlaku dan signifikan; Oleh itu, perayaan kita akan menjadi perayaan tahun-lama di bawah tema bertuah "Nestlé di sisimu".


Kami percaya kami telah membuat beberapa sumbangan besar kepada masyarakat Malaysia semasa kehadiran kami 100 tahun. Jika Nestlé telah menarik minat kepada kehidupan anda, dari minutest skala paling hebat - kami ingin mendengar daripada anda.


Sebahagian daripada agenda sambutan adalah untuk mengumpul 100,000 kisah-kisah peribadi daripada individu-individu seperti anda untuk penerbitan. Fikirkan cerita-cerita ini sebagai satu perayaan peribadi antara anda dan Nestlé; cerita antara dari yang hadir Van pernah saka MILO tiap-tiap semasa Hari Sukan MAGGI yang tidak terkira banyaknya yang telah berjaya mengekalkan prestasi anda semasa tahun universiti.


Adakah berkongsi cerita yang menakjubkan anda dengan kami dan datang menyertai kami dalam perayaan kami!


Jika cerita anda merupakan salah satu jenis, terdapat hadiah menarik untuk dimenangi. Kami memberikan hadiah wang tunai dengan jumlah gabungan sebanyak RM100, 000!


Tarikh akhir penghantaran ialah pada 30 November 2012, sehingga mendapatkan cerita anda di pautan di bawah!


Haaa bagi sesapa yang teringgin nak submit cerita pasal dorang dengan Nestle sila lah pegi ke Sini untuk menghantar cerima korang macam mana teruja terkeluar bijik matanya masa dok telam produk yang nestle jual, hehehehehehe.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers