''EARTH HOUR'' ADALAH PENIPUAN ROTH

''EARTH HOUR'' ADALAH PENIPUAN ROTH


''EARTH HOUR'' ADALAH PENIPUAN ROTH

Rothschild menggunakan isu alam sekitar iaitu 'Pemanasan Global'' untuk mengaut keuntungan dan seterusnya menekan negara-negara dunia ketiga ke lembah hutang 500 tahun pembayaran balik. 

PROPAGANDA ALAM SEKITAR 

Ya, dunia memang mengalami pemanasan global, dan keadaan sekarang memang panas manakala kawasan zon beku di Antartik atau Kutub Utara sedang mengalami proses pencairan yg teruk.
Pencairan itu juga menyebabkan limpahan air yg besar dari kutub utara ke kawasan timur dan barat.
Manakala majoriti negara-negara yg mempunyai sempadan laut akan mengalami peningkatan aras laut setiap tahun dalam kadar yg sangat cepat.

Namun ada satu kelompok manusia yg memang dilahirkan zalim untuk rakyat dunia yang ditakdirkan Allah untuk memanipulasi isu tersebut, ianya Rothschild.
Di bawah arahan Dajjal. Persoalannya bagaimana Rothschild menekan negara dunia ketiga dalam isu ini?

=============================================================

Memetik kajian Anders Bruun Laursen, pakar mata dari Jerman (euro-med.dk). Menurut Anders, bagi mencampakkan negara-negara dunia ketiga ke lembah hutang, Rothschild melalui wakil ahli keluarganya Edmund de Rothschild telah menubuhkan satu organisai propaganda bernama Global Environment Facility (GEF) pada Oktober 1991.

Untuk menubuhkan GEF pada 1991, Rothschild secara licik menggunakan World Wilderness Congress ke-4 di Colorado, Amerika pada 1987 untuk mengetengahkan isu pemanasan global.
Dalam persidangan itu Edmund de Rohtschild memberi ucapan yang menyentuh perkara seperti berikut :

'…CO2 (karbon diaoksida) adalah penyebab kepada pemanasan global maka unsur ini perlu dipindahkan ke kawasan gurun Sahara untuk merendahkan suhu panas di sana..''

(ia sangat gila, hembusan nafas anda yg mengeluarkan karbon dioksida perlu dikumpul dan dipindahkan ke gurun Sahara. Tetapi teknologi ini memang telah wujud sekarang.)

Kenyataan gila Rothschild yang memberi cadangan bahawa karbon dioksida perlu dipindahkan telah diterima pakai sebulat suara di kongres tersebut, amat menghairankan.
Kemudian pada 1991, Edmund terus menubuhkan World Conversation Bank yang kemudian namanya ditukar kepada Global Environment Facility (GEF) bagi menjalankan sebarang projek-projek yang berkaitan pemuliharaan tanah-tanah yang belum diteroka di 197 negara ahli-ahlinya.

Kesemua 197 negara itu ditipu di bawah satu objektif iaitu CO2 perlu dipindahkan ke kawasan gurun bagi mengurangkan suhu panas di sana dan Rothschild menegaskan kerja-kerja ini nemerlukan dana dari semua negara-negara ahli.

Menghairankan, cadangan Rothschild itu dipersetujui sebulat suara tanpa perbahasan semula. Ianya seolah-olah telah dirancang.

==========================================================================================================================

KAEDAH DAJJAL MENUMBUHKAN POHON HIJAU DI PADANG PASIR

Kita tidak tahu bagaimana pasukan syaitan besar ini mahu membawa CO2 dari seluruh dunia ke gurun Sahara, tetapi jurnal sains mengatakan untuk menurunkan suhu panas di sesuatu kawasan, huja perlu kerap diturunkan di kawasan tersebut. Jika ia melihat hujan tiruan maka sudah pasti plan ini melibatkan pembenihan hujan di Sahara.

Persoalannya sekarang, cadangan Rothschild supaya CO2 dibawa ke kawasan gurun Sahara diutarakan pada 1987 tetapi adakah cadangan itu terlaksana sekarang?

Ya, ia dilaksana berperingkat tanpa publisiti meluas.

Pada 16 September 2005, akhbar Guardian UK telah memberikan jawapan kepada masyarakat dunia mengenai plan gila Rothschild 1987.
Dibawah artikel bertajuk ''Global Warming Could End Sahara Droughts, Says Study'' tulisan David Adam, beliau mendedahkan bahawa telah berlaku perubahan suhu yg ketara di gurun Sahara dimana perubahan suhu itu terjadi akibat pemanasan global yg berlaku di seluruh dunia.

Penyelidikan oleh Royal Metereological Institute, Netherlands itu menyebut bahawa pemanasan global telah mengakibatkan berlakunya penurunan hujan yg lebat dan kerap di kawasan Sahara.
Hujan lebat itu berlaku di antara Julai hingga September setahun.

Artikel David Adam ini membuktikan bahawa Rothschild dengan pasukan saintis-saintisnya telah pun bekerja tanpa pengetahuan orang ramai di sebalik tabir bagi meledakkan pemanasan global yg maksima diseluruh dunia yang akhirnya akan meningkatkan kadar hujan di Sahara.
Apabila suhu panas di Sahara terus menerus turun, sesuatu yang tidak dijangka akan berlaku.

Dan pada zaman sekarang ia memang telah berlaku iaitu pohon-pohon hijau mula tumbuh di gurun Sahara.

Merujuk kepada artikel bertajuk ''Sahara Desert Greening Due to Climate Change?'' dari National Geographic News, beliau menyebut saintis telah pun mengesahkan bahawa gurun Sahara sedang berubah secara perlahan-lahan dengan ditumbuhi pokok-pokok hijau khususnya di Sahel.
Penumbuhan pokok hijau ini dilihat berlaku sekitar 1982 hingga 2002.

Perubahan suhu di Sahara bukanlah berita baik, para saintis dari US National Centre for Atmospheric Research, Colorado mendedahkan tidak lewat dari tahun 2100, akibat pemanasan global dan perubahan suhu, banyak bandar-bandar besar dunia seperti London dan New York akan mengalami bencana banjir besar yang boleh menenggelamkan separuh daripada bandar-bandar itu.

Kita dapat melihat sekarang bahawa perancangan teliti Rothschild yang bersungguh-sungguh menaja program pengalihan CO2 dilihat tidak lebih kepada projek besar Dajjal untuk merealisasikan impiannya memusnahkan umat manusia.

============================================================

Dajjal juga tahu bahawa Rasulullah SAW tahu semua perancangannya. Bukankah Nabi kita telah berpesan tentang bahaya ini sejak 1400 tahun dahulu;

''Hari kiamat itu tidak akan terjadi hingga tanah Arab kembali menjadi padang rumput dan dialiri sungai-sungai.'' (Riwayat Sahih Muslim dari Abu Hurairah r.a)

Apa kaitan gurun Sahara dengan Segitiga Bermuda yang famous dengan UFO?

Dikatakan hanya dua tempat jin tidak dapat dikalahkan iaitu di gurun dan di lautan luas. Nampak persamaannya?

==========================================================================================================================

(Gambar) Kawasan Sahel di Sahara yang ditumbuhi padang rumput dan sedikit aliran sungai

Maka semua ini membuktikan bahawa setiap kejadian di bumi khususnya penumbuhan padang rumput di kawasan gurun Sahara (seperti yang dijelaskan hadith) tidak berlaku secara kebetulan semata-mata.

Ianya berlaku di atas segelintir manusia (Rothschild dan Dajjal) yang berkehendak terhadap kejadian tersebut (dengan izin Allah).

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers