BUKU ''MIND CONTROL'' DI PERPUSTAKAAN NEGARA

BUKU ''MIND CONTROL'' DI PERPUSTAKAAN NEGARA


THE HIDDEN TRUTH: 

Jangan kita percaya perbalahan antara 2 orang tokoh politik, kerana kedua2nya ikut arahan pun dari bos yang sama. Ini adalah projek Mind Control, ada udang disebalik batu.

Kita diperdayakan dgn lakonan Mahathir dan Najib, tetapi dibelakang kita mereka akan gelak2 main golf sambil hafal skrip2 baru dari bos mereka.

Ini adalah amalan yang dipraktikkan oleh balaci2 British di seluruh dunia.

Rothschild tak akan suka2 nak tolong mahathir, harumkan nama beliau di mata dunia, melainkan orang itu kawan baik yang taat menurut perintahnya.. Berkawan dengan syaitan akan menuju kehancuran...

Apa yang menimpa malaysia seperti Lahad Datu, MH370, MH17, helikopter terhempas, kejatuhan mata wang adalah berkait rapat dengan Rothschild.

Sama2 kita berdoa semoga dapat menentang kejahatan yang bakal menimpa kita....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MENENTANG KUASA BARAT ?

Mengapakah Mahathir dan pemimpin2 Iran, Arab Saudi, Palestin, Mesir begitu berani menentang Kuasa-kuasa Barat?

Jawapannya, mereka tidak pernah berani pun. Itu semua hanyalah 'sandiwara' dan skrip dari Rothschild..

Jika betul mereka menentang Israel, sudah lama Mahathir dijatuhkan, dipenjarakan atau dibunuh.

Mahathir sebenarnya pandai berlakon. Berani manalah sangat mereka itu dengan Israel. Sekali gertak sahaja, gugurlah semua kutu-kutu di kepala Mahathir dek ketakutan dengan tentera-tentera Dajjal itu.

Bukan saja2 Rothschild taja pembangunan di malaysia, Semuanya ada syarat perjanjian..

Maka tak hairan Mahathir, Daim dan konco2 yang lain seperti Tengku Abdullah dari Melewar Corporation, Ananda Krisnan, Nordin Sofie dan lain-lain mempunyai hubungan sulit dengan banyak pertubuhan, peniaga dan pimpinan Israel .

Diatas hubungan intim inilah maka tidak hairan Mahathir dan Daim menyerahkan pengurusan ekonomi negara kepada sebuah syarikat Israel iaitu Solomon Brothers dan urusan politik kepada Saatchi & Saatchi.

Malaysia ditawarkan oleh Israel untuk menjadi pengimport kereta proton terbesar didunia sekiranya Malaysia mengadakan hubungan dengan Israel. Israel juga menawarkan MAS mengadakan penerbangan ke Eilat, sebuah bandar pelancongan terkemuka Israel dan menjanjikan membawa pelancong dari Eilat ke Malaysia.

Selain itu Israel menawarkan kepakaran untuk mendirikan kilang-kilang perubatan berteknologi tinggi di Malaysia. Israel juga menjanjikan perhubungan perniagaan tidak kurang dari US$1.0 billion (US$1,000,000,000.00) setahun (bersamaan RM 3.8 Billion setahun).

Janji-janji ini membuatkan Mahathir terbeliak mata dan tidak lagi memikirkan kejahatan dan kezaliman Israel terhadap rakyat Palestine. Bagi Mahathir dan Daim duit adalah segala-galanya. Israel boleh suap mereka maka tidak hairan dia boleh suap sesiapa sahaja untuk melakukan kezaliman hatta polis, kehakiman, Peguam Negara dan BPR sekali pun.

Sejarah menunjukkan Mahathir telah terlibat Salmon Smith Barney (sebuah syarikat Rothschild) sebagai penasihat kewangan selama krisis mata wang. Dia juga terlibat Goldman Sach (firma Rothschild) untuk tugas-tugas lain.
Putera Mahathir, Mirzan, bekerja untuk Salomon Brothers (sebuah syarikat Rothschild).

Abramoff, setiausaha Rothschild, menetapkan pertemuan antara Mahathir dan George Bush selepas kerajaan Mahathir membayar USD 1.2 Juta ke Heritage Foundation yang dikendalikan oleh Abramoff. Ini hanyalah beberapa dari kerjasama Mahathir-Rothschild.


Melihat apa yang terjadi antara AS dan Malaysia, terutama dalam sektor pertahanan dan masalah-masalah ekonomi, selama pemerintahan Mahathir, tidak salah jika disimpulkan bahawa Mahathir mengikat Malaysia sebagai negara pengikut AS, sebuah negara yang bergantung pada AS untuk kemajuan juga sebagai kelangsungan hidup.

Malaysia di bawah Mahathir mempunyai sokongan US sokongan dalam pertahanan di Asia Tenggara. Ekonomi Malaysia juga paling bergantung pada AS, AS muncul sebagai nombor 1 pasaran eksport dan pelabur untuk Malaysia.

Adakah perhambaan akrab antara dua negara yang paling kritis mungkin jika hubungan antara Malaysia dan AS bermusuhan seperti yang digembar-gemburkan oleh Mahathir?

Bolehkah satu bangsa (Malaysia) bersikap musuh ketat terhadap bangsa lain (AS) tetapi pada masa yang sama Malaysia bergantung pada AS untuk kelangsungan hidup ekonomi dan keselamatan? Hanya orang bodoh dan munafik akan percaya dan mempertahankan logik dangkal ini.
Mahathir membodohi Malaysia dengan bertindak dan berpura-pura bahawa dia anti-AS, tetapi selama ini sebagai tali barut dari Amerika Syarikat.

Sebahagian rakyat Malaysia berfikir bahawa Mahathir berani dan kasar terhadap Amerika Syarikat. Banyak negara-negara dunia ketiga dan negara-negara Islam juga terpukau dengan lakonan jijik Mahathir dan menyatakan dia sebagai juru bicara dunia ketiga dan negara-negara Islam.

Mereka tidak tahu bahawa Mahathir dibenarkan untuk membuat semua laporan anti-AS sebagai taktik menipu umat Islam bahawa dia sebenarnya tali barut AS. Martin Jalleh menulis dalam MT pada bulan Januari 2010 bahawa Dr Mahathir adalah “Kejadian dari AS” tetapi hanya segelintir rakyat yang membaca dan menghadam isi sebenar rencana ini.

Hujah artikel beliau mengekpos Mahathir yang sebenarnya: seorang munafik yang tidak segan untuk melakukan apa-apa untuk memenuhi keserakahan yang tak dapat diukur kekuasaan, kekayaan dan kemasyhuran.

Mahathir menyanjung tinggi Mustafa Kamal Attartuk, manusia laknat yang mayatnya tak diterima bumi kerana mengkhianati Islam.

Di dalam seminar Al-Quran Peringkat Antarabangsa 2005 anjuran Kolej Universiti Islam Malaysia, Tun Dr Mahathir ketika menyampaikan ucapan bertajuk " Ke Arah Pembangunan dan Kemajuan Ummah berdasarkan Tafsiran Al-Quran yang betul: Peluang dan Cabaran."

Di dalam ucapannya itu, Tun Dr Mahathir menggambarkan Bapa Turki Moden, Mustafa Kamal Ataturk, sebagai penyelamat umat Islam di Turki.
Jika banyak pihak dalam Islam menilai Mustafa Kamal sebagai musuh Islam, tetapi bekas Perdana Menteri itu, menyifatkan pemimpin Turki itu, sebagai paradok yang menyelamatkan Islam di Turki dan menyelamatkan Turki untuk Islam.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KESIMPULAN 

Bolehkah Mahathir membuat amaran dan ucapan kaustik tentang AS tanpa apa-apa tindakan seperti yang dikenakan keatas Myanmar, Zimbabwe oleh AS kecuali CIA telah memungkinkan dia untuk melakukannya?

Jadi, apa yang begitu sukar bagi CIA untuk menangani Mahathir, kecuali Mahathir adalah orang mereka yang melakukan arahan mereka?

Dengan ini Malaysia akan terus boleh dijajah melalui pimpinan negara sekarang untuk mengaut kekayaan hasil bumi Malaysia, mengagungkan pemerintahan sekular dan memecah-belahkan umat Islam dengan parti politik melalui fitnah Dajjal dan projek-projek Mind Control.

Freemason mengawal media prima untuk menyebarkan fitnah.
Siapakah 'tuhan' Freemason?

Anda sendiri tahu jawapannya.....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Definition of stupid: Knowing the truth, seeing the truth, but still believing the lies.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers