WHOEVER CONTROLS THE MEDIA CONTROLS THE MIND....

WHOEVER CONTROLS THE MEDIA CONTROLS THE MIND....


WHOEVER CONTROLS THE MEDIA CONTROLS THE MIND....

Info yang sering kita dengar :

1. Dia lah yang menggerakkan negara Islam yang lain untuk membantu Bosnia Herzegovina ketika umat Islam disana disembelih oleh pengganas Serbia.

2. Dia juga lah yang menghantar ratusan komando Malaysia yang dibawa masuk secara sulit ke Bosnia untuk membantu saudara seIslam kita ketika era pencerobohan dan pembunuhan beramai-ramai umat Islam di Bosnia ketika itu. “Kalau negara Arab ini tidak datang membantu, kita hantar sahaja askar kita,” - Tun Mahathir.

3. Dia jugalah berpakat dengan kerajaan Sultan Brunei menyediakan jumlah dana yang berjuta dollar untuk membeli senjata dan peluru anti kereta kebal untuk tentera Islam di Bosnia.

4. Dialah yang pernah menangis ketika melawat Bunker yang menjadi pejabat Yasser Arafat di Palestin.

5. Dia jugalah pemimpin Islam yg Yasser Arafat hubungi meminta bantuan dan pertolongan ketika diserang oleh rejim zionis.

6. Dia juga lah yang mempertaruhkan nyawa isterinya,Tun Dr Siti Hasmah menaiki pesawat ke Baghdad membawa bantuan kemanusiaan kepada umat Islam demi untuk melepaskan sekatan Amerika Syarikat.

7. Dialah yang digelar Maha Firaun dan dia jugalah yang lantang mengutuk kekejaman Yakjuj Makjuj / Zionis ke atas umat Islam serta mempertahankan Islam dimata dunia.

8. Dialah yang berusaha keras, tak hanya duduk berdoa tanpa berbuat apa2.

9. Dialah yang ketika saudara Islam yang berlainan parti mendoakan kecelakaan untuknya. Tapi dia diizin oleh Allah SWT masuk ke dalam KAABAH. Malah beliau kini dianggap sebagai seorang pemimpin dunia yang berjaya meskipun memimpin sebuah negara yang kecil.

============================================================================================================================================

MELAYU MUDAH DITIPU........

Ramai pentaksub2 Madey yg terpesona dgn info di atas.. akibat terpedaya, maka mereka mengiyakan saja dan membenarkan setiap apa saja kata2 Mahathir.

Walaupun beliau fitnah alim ulama, fitnah org meliwat, hina sunnah nabi, hina hukum Islam etc, bunuh ustaz Ibrahim dan penduduk Memali,, hamba2 Mind Control ni angguk sahaja dan terus memuja2 pemimpin sekular ini sebagai hero.

Ingat, Mahathir gunakan 100% kuasa media utk menipu rakyat. Semua Jabatan-jabatan kerajaan, media prima dan PDRM tunduk setiap arahan Mahathir.

Zaman Mahathir tiada whatsapp, fb, twitter etc, bolehlah dia bodohkan rakyat.. Duduk dalam hotel kat KL masa tragedi Memali, tapi kat media cakap sedang berada di China wink emoticon

Ringkasnya, Mahathir dan Najib adalah punca kemelesetan ekonomi yg ditanggung rakyat sehingga hari ini, dan apa yg dilakukannya dahulu ibarat ''barah'' yg semakin merebak dalam jangka masa panjang.

Kesannya sangat besar pada generasi akan datang, sama ada dari segi ekonomi dan perpaduan umat Islam.

Umat Islam semakin berpecah-belah akibat ''fitnah' dari Mahathir terhadap sesiapa sahaja musuh politik yg ingin membongkar kejahatannya.

Dan seperti biasa, rakyat hanya ''mengiyakan'' setiap kata2 Mahathir kerana telah di 'Mind Control'' selama 22 tahun.

Sesiapa yg bangun menegakkan kebenaran akan menerima nasib malang. Ini kerana Mahathir berkuasa mengarahkan PDRM menangkap sesiapa saja orang yg tak bersalah.

============================================================================================================================================

PENYELEWENGAN WANG RAKYAT 

Banyak pakar ekonomi kata negara ini sepatutnya sama-sama dengan Singapura menjadi maju pada dekad 90-an. Negara ini sebenarnya banyak wang, bayangkanlah, rugi meniaga forex RM 30 billion tahun 90-an dan dilanda krisis kewangan 1997 pun masih boleh bertahan lagi.

Sebaliknya, yang rapat-rapat dengan Mahathir saja kaya raya. Kroninya, anaknya dan lain-lain, entah berapa keturunan makan tak habis.

Ada banyak cara bagaimana wang boleh digunakan untuk pembangunan dan infrastruktur yang lebih penting dan menguntungkan Malaysia pada masa akan datang. Sebaliknya, Mahathir memilih untuk bermegah dengan monumen ciptaannya. Tun cuba berjalan di atas tali yang tergantung untuk membuktikan dirinya mampu. Kelakuannya yang tidak masuk akal mengundang bencana seperti yang terjadi ketika ekonomi Asia merudum pada 1997/98.

============================================================================================================================================

SIAPAKAH YASSER ARAFAT??

Akibat tak mahu ambil tahu percaturan Freemason, maka ramai tidak tahu bahawa YASSER ARAFAT adalah agen Rothschild, ahli Freemason dan pelakon terhebat seperti Mahathir, Ahmadinejad (Iran), Hosni Mubarak (Mesir), Mahmud Abbas (Palestin) dan Raja Saudi yg kononnya melawan kuasa barat.

Media barat mengapi2kan permusuhan antara Iran dengan US, China dgn US, Mahathir dgn US etc.. tapi dibelakang kita mereka adalah sebaliknya.Hanya yg berfikiran primitif akan terpedaya dgn lakonan ini.

Yasser Arafat dilantik sendiri oleh Rothschild menjadi ''pemimpin boneka'' di Palestin.

LIhatlah bagaimana imej isteri2 Yasser Arafat yg tak ubah seperti artis seksi Hollywood.

Inilah akibatnya rakyat Malaysia yg malas mengkaji, malas membaca dan tidak pernah belajar dari sejarah lampau.

Kalau rajin baca pun, mereka memilih buku yg ditulis oleh kroni2 Mahathir.
Dan mereka rasa sudah cukup ilmu di dada dgn membaca buku2 (Mind Control) tersebut..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=822187514497219&set=t.1045998845&type=3&theater

===========================================================================================================================================

DINAR EMAS

Mahathir ada cadangkan penggunaan dinar emas tp lebih kpd cadangan PROPAGANDA. Kenapa propaganda? Kerana jauh lebih lama sebelum tu Allahyarham Fadhil Noor, TG Nik Aziz dan lain2 Tok Guru mmg dh mencadangkan penggunaan sistem dinar atau sekurang2nya sandarkan nilai ringgit pada emas tetapi di sanggah oleh tun M sendiri. Tapi oleh kerana hendak nenutup desakan penggunaan dinar, konon2 tunM pun lancarkan dinar tapi dibuat sekadar main2.

Hasilnya? Ekonomi Malaysia tetap menjunam sbb kita 'bagi' emas kita pd Amerika (dollar) utk kukuhkan nilai dollar. Kalau betul mahathir nk buat, dh tentu lama dulu kita x perlukan dollar Amerika.

======================================================================

INFO LANJUT TENTANG PENIPUAN MEDIA PRIMA 

Kegawatan Ekonomi 1997-1998 dan lain2 :

Klik sini
http://www.iskandarx.com.my/2016/03/kegawatan-ekonomi-1997-1998.html

======================================================================

MEDIA MIND CONTROL

Cat Stevens, Shiekh Imran Hosein, Dr Zakir Naik, ada sbb kenapa mereka terpaksa puji Madey,.

Kalau dorang kutuk Madey, susahlah dorang semua nk masuk berdakwah kat Malaysia...

dan rakyat Malaysia akan membenci mereka, kerana mereka tahu majoriti rakyat Malaysia adalah mangsa2 Mind Control dan pentaksub Madey..

Dorang hanya boleh kritik Madey dibelakang, bukan pada media antarabangsa..

Lagipun mereka kenal Mahathir melalui media2 antarabangsa (media pro mason)

NAK MASUK NEGARA ORANG, KENA LA CAKAP BENDA BAIK2,

Contoh Najib nk masuk Amerika main golf, berani kutuk Obama??

Ramai takbur dok jaja cerita, pegi oversea, mesti nama Mahathir jadi sebutan.

Cuba tanya dorang, siapa yg control media antarabangsa???

Try tanya pula apa pendapat mereka tentang Muammar Gaddafi..
Pasti dia akan cakap zalim, kukubesi etc....

=======================================================================================================================================================================================

ROTHSCHILD CONTROL MEDIA 

Ada macai cakap, sebenarnya Rothschild takut dgn Madey..
dan Rothschild kena bodoh2kan je dgn Madey... wink emoticon

Sy cakap mcm ni, kalau betul mcm tu, dah lama Madey kena bunuh..

Rothschild hanya perlu keluarkan arahan ''bunuh Madey'', sekejap je settle...

Itulah yg terjadi pada James Garfield, Abraham Lincoln, JF Kennedy, Saddam Hussein, Gaddafi dan ramai lagi presiden2 yg ingkar dgn arahan Rothschild.

Inikan pula Madey??

Video Mahathir berdebat lawan kuasa barat itu hanyalah ikut skrip Mason dan sudah dirancang.

Ramai tak tau kenapa Rothschild mahu media antarabangsa mengagung2kan Madey di mata dunia.. Ada kepentingannya disitu...

Pemimpin yg melawan, akan diburuk2kan namanya di mata dunia...

=====================================================================

(Gambar) BENDERA ISRAEL LAKNATULLAH BERKIBAR MEGAH DI IBU PEJABAT UMNO, PWTC...

Inikah yg dimaksudkan menentang kuasa barat??

Depan kita mereka buat2 musuh, tetapi dibelakang kita sebenarnya mereka saling bekerjasama.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers