Kau ni tak belajar Sejarah ke??


Kau ni tak belajar Sejarah ke?? Itulah antara ayat familiar bani melayu yang ego...
Apabila anda cuba menyelamatkan org ramai daripada selamanya tertipu oleh SEJARAH, anda akan dilabel sbgai taksub Freemason, Paranoid, menakut2kan, khurafat etc...
Adakah sejarah menipu kita atau ahli sejarah sendiri tidak pandai membaca fakta?
''Whoever controls the media, controls the mind..''
Rothschild mengawal sejarah dunia agar sentiasa palsu pada skala-skala tertentu dan tidak menonjolkan gerak kerja konspirasi mereka.
Rothschild tidak ada masalah untuk mengugut, membunuh dan merasuah ahli sejarah peringkat noble trophy bagi menyembunyikan kegiatan jahat mereka.
Hatta pemimpin diktator dunia sendiri pun mampu diperkudakan mereka apatah lagi ahli sejarah dunia yg tidak mempunyai pengikut ekstrem?
Sbb tu lah nama Rothschild tiada dalam mana2 buku sejarah sedangkan bank2 Rothschild adalah punca wujudnya peristiwa2 bersejarah!
Peristiwa2 besar dunia, peperangan2 dan masalah2 dunia terlalu banyak dicetuskan oleh Rothschild.
Kelangsungan dari pengaruh Rothschid ini, harus kita pelajari dan memahami di manakah penipuan yg berlaku dalam pendidikan Sejarah agar maklumat dan peristiwa yg benar sahaja dapat disumbat dalam ruang-ruang buku sejarah.
Semua jenis manusia sama ada ulama2, ahli politik, cendekiawan, ahli sejarah, saintis, mahu pun ulama Islam, sami sami, tuan2 guru pondok, maka disimpulkan semuanya mampu dipengaruhi Rothschild, hanya dgn pengaruh wang dan pangkat.
Sogokan, rasuah, pangkat kemasyuran dan sebagainya mudah diberikan untuk memanipulasi seseorang agar mengikut kehendak mereka.
========================================================================================================================
STRATEGI ROCKEFELLER DALAM ILMU PENDIDIKAN
Dajjal amat berkehendak utk memastikan semua masyarakat dunia menghormati umat Yahudi. Dajjal bukan shja mahu dunia mengkagumi Yahudi dari segi kuasa ekonomi, tetapi menghormati mereka dlm ruang ilmu pendidikan khususnya Sains Sosial. Malah Rockefeller mempunyai universiti sendiri..
Dalam konteks ini, Rockefeller melalui agen2nya di Oxford dan Harvard berusaha menerbitkan buku2 teks rujukan utk universiti2 empatan. Oxford dan Harvard cuba dipopularkan agar menjadi istana impian para siswazah seluruh dunia.
Rockefeller berusaha memadamkan pengaruh tokoh-tokoh Islam dalam arena pendidikan. Walaupun usaha ini kelihatan baru berusia 100 tahun tetapi hasilnya kini amat memberansangkan.
Sehingga sekarang, pensyarah2 bidang Sains Sosial menjadikan universiti barat sbg kiblat utama bidang mereka.
Mereka berasa bangga sekiranya mampu berbicara hal ehwal teori sains sosial di depan pelajar2, padahal teori2 yg dibanggakan itu sarjana Barat, sebenarnya diciplak dari sarjana2 Islam sendiri.
Sememangnya pihak Yahudi sejak 300 tahun dahulu merancang untuk menghancurkan warisan sejarah tokoh2 Islam.
Ahli2 akademik berbangsa Yahudi yg berselerak di Harvard dan Oxford bertungkus-lumus memadamkan sumber2 ilmu sarjana Islam dari pengetahuan pelajar2 muslim.
Semasa perang Salib, yahudi telah menyerang kota ilmu umat Islam yg berhampiran dgn sungai furat Baghdad, Iraq yg mengorbankan ramai tokoh2 ilmuan Islam serta berlakunya rampasan terhadap kitab-kitab umat Islam yang unggul seperti kitab2 yg berkaitan dgn ilmu perubatan, teknologi, falsafah, sains dan sebagainya.
==============================================================
KESIMPULAN:
Freemason tidak hanya menyerang dlm bentuk penguasaan ekonomi, teknologi, politik dan peperangan tetapi dunia pendidikan juga menjadi intipati utama dalam konspirasinya.
Dunia pendidikan penting dikonspirasikan kerana ia merupakan dunia yg melahirkan cendikiawan yg mampu melaras bentuk2 pemikiran diri sendiri dan orang lain.
Maka input untuk individu2 yg bakal bergelar cendekiawan harus dibina dari akar umbi agar individu tersebut menjadi agen Freemason tanpa ia sendiri sedari.
‪#‎Sihir_Mind_Control‬

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers