Memey Suhaiza Tak Terkejut Dengan Berita Abby Abadi Nak Kahwin Lagi

Memey Suhaiza Tak Terkejut Dengan Berita Abby Abadi Nak Kahwin Lagi

Pelakon Memey Suhaiza akui tidak terkejut dengan pengumuman berita perkahwinan Abby Abadi yang di buat di laman sosial Instagram baru-baru ini.

Malah Memey berkata Abby sendiri telah berkongsi berita gembira itu terlebih dahulu kepadanya dan suami Norman Hakim sebelum umum mengetahuinya.

“Saya dan Norman memang tidak terkejut dengan berita itu kerana sebelum ini lagi dia sudah beritahu hasratnya untuk berkahwin lagi.

“Cuma baru-baru ini sahaja baru secara rasmi dia beritahu kepada umum pengumuman tarikh perkahwinannya,” katanya kepada murai.com.my

Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan bakal bernikah dengan seorang wartawan yang juga merupakan duda iaitu Mohd Faizal Zakaria, 41.

Menerusi akaun Instagramnya (IG), Abby menceritakan detik-detik manis perkenalannya bersama jejaka tersebut.

Menurut Abby, mereka mula berkenalan sejak tahun 2013 namun mereka mulai rapat pada Disember 2014 disebabkan urusan kerja

Majlis pernikahan Abby dan Faizal akan berlangsung pada 14 Ogos ini bertempat di Keramat, Kuala Lumpur dan ini merupakan perkahwinan yang ketiga buat Abby .

Terdahulu, Abby pernah berkahwin dengan aktor Norman Hakim pada tahun 2002 dan bercerai pada tahun 2008.

Abby kemudiannya menyulam cinta dengan Mohd Noor Farhan Che Bakar, 25, dan berkahwin pada Julai 2003. Namun jodoh mereka tidak panjang dan pasangan ini bercerai pada Jun tahun lalu.

Artikel ini disiarkan pada Selasa, 4 Ogos 2015

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers