Zizan Cakap: Bakal Isteri Saya Tenang, Cantik & Hormat Orang Tua

Zizan Cakap: Bakal Isteri Saya Tenang, Cantik & Hormat Orang Tua


Sumber Astro Gempak

KUALA LUMPUR, 17 APRIL 2015: Berita tentang pelawak Zizan Razak yang bakal menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi benar-benar menjadi topik hangat dalam industri hiburan negara.

Tambah-tambah berita itu timbul di saat Zizan berdepan dengan pelbagai kontroversi hebat yang sedikit sebanyak boleh memberi kesan kepada kariernya.

Menyentuh tentang hal perkahwinan tersebut, laporan media sebelum ini menyatakan ,gadis bertuah yang bakal menjadi suri hidup Zizan itu merupakan pilihan ibunya.

Menerusi laporan Astro Gempak, Zizan bagaimanapun menafikan bakal berkahwin pada Jun depan, seperti yang dilaporkan sebuah portal berita sebelum ini.

Tambah pelawak itu, dia tidak pernah menyatakan yang dia bakal berkahwin pada bulan Jun, tetapi akui yang dia bakal menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi.

Zizan berkata dia mengenali gadis sekampungnya berusia 24 tahun itu pada dua bulan lalu.

Pada mulanya mereka hanya berkawan biasa tetapi lama kelamaan hatinya terpaut pada gadis itu dan Zizan terus membawa gadis itu pulang berjumpa ibunya.

Tambah Zizan, apa yang lebih mengejutkan ialah ibunya terus 'approved' bila ditanya adakah gadis itu sesuai atau tidak untuk dibuat menantu.

Bapa Zizan juga memberikan ‘lampu hijau’ dan menyatakan dia turut berkenan dengan gadis itu.

Selepas mendapat restu kedua orang tua, Zizan merasakan tidak perlulah untuk tunggu lagi.

Ketika ditanya apa yang membuatkan dia terpikat pada bakal isterinya itu, Zizan cuma menjawab ringkas kepada Astro Gempak.

"Dia hormat pada ibu dan abah saya. Doa juga seorang gadis cantik yang sangat tenang.

"Senyuman manis dia juga sentiasa mencairkan hati saya," ujarnya.

iskandarX: Alhamdulillah Zizan is doakan hang semoga cepat lah nikah elak daripada fitnah Dajjal.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers