Single Lagu Fattah Amin Kini Diintai Produser Drama

Single Lagu Fattah Amin Kini Diintai Produser Drama


KUALA LUMPUR, 16 APRIL 2015: Pelakon dan penyanyi Fattah Amin terharu apabila single lagunya yang berjudul ‘Hero Untukmu’ sedang diintai-intai oleh produser drama  untuk dijadikan lagu tema drama.

Bagaimanupun  keputusan belum diputuskan 100% namun Fattah lahirkan rasa syukur kerana percubaan pertamanya untuk menjadi penyanyi telah  disedari oleh segelintir pihak.

“Walaupun lagu itu belum di keudarakan di corong-corong radio, perkhabaran yang mengatakan lagu tersebut dalam proses perbincangan, untuk menjadi lagu tema drama, ia adalah penghargaan berharga buat karier saya.

“Ke semua urusan di bawah perbincangan pengurusan baru saya dan berharap keputusan yang bakal diterima itu memuaskan kedua-dua belah pihak,” ujar Fattah kepada portal Murai.com.my

Dalam pada itu, Fattah akui lagu bergenre rancak adalah sesuai dengan vokalnya dan tambahan irama Rap dalam lagu antara ramuan terbaik untuk singlenya itu.

“Saya memang berusaha keras untuk hasil single dengan komposer iaitu Hadi Hassan, selepas habis ‘shooting’ drama saya akan ke rumahnya untuk latihan vokal, irama lagu serta penghayatan.

“Peluang dan pengalaman yang saya lalui ini perlu saya lunaskan dengan penuh tanggungjawab, apa-apa pun komen negatif atau positif mengenai single ini, saya akan terima dengan hati yang terbuka,” ujar Fattah mengakhiri bicara.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers