Neelofa Akui Ramai Yang Segan Untuk Bersalam Mesra

Neelofa Akui Ramai Yang Segan Untuk Bersalam Mesra


KUALA LUMPUR, 16 APRIL 2015: Selepas insiden menolak pelawaan untuk bersalaman dengan pengurus sendiri baru-baru ini, pelakon dan hos tv, Neelofa 25, akui semakin ramai yang malu dan segan untuk menghulur tangan untuk bersalaman mesra.

Enggan bersalaman itu tidaklah terlalu mencerminkan peribadinya yang terlalu muslimah tetapi ia adalah perubahan langkah demi langkah yang ke arah lebih baik dan afdal.

“Masa di ABPBH 2014, tempoh hari saya tak bersalaman dengan pengurus saya kerana saya kenal antara satu sama lain, saya menjadi lebih berhati-hati kerana di masa Anugerah MeleTOP era ramai yang beri komen negatif kerana saya terlalu bebas berjabat tangan,”

“Kalau sesiapa yang perasan saya bersalaman dengan Micheal Ang tu, ia berlaku secara spontan, saya mohon maaf kalau reaksi itu buat peminat saya pandang serong dengan imejnya berhijab,” ujarnya kepada portal Murai.com.my

Neelofa ditemui media di Majlis Tayangan Media Filem Terbaru Pilot Café di ibu negara turut membuat penjelasan isu bersalaman itu dia hanya berfikiran positif dan mempunyai hikmah disebaliknya.

“Biasalah setiap pergerakan seorang pelakon seperti saya sering diperhatikan dan diberi komen positif dan negatif, apa-apa pun sejak insiden itu, ramai lelaki bukan muhrim yang bertemu dengan saya tidak menghulurkan tangan untuk berjabat mesra,” katanya dengan senyuman.

Mengenai Pilot Café arahan Osman Ali, bakal menemui penonton di pawagam seluruh negara pada 30 April depan yang turut dibintangi oleh bintang besar negara seperti Fahrin Ahmad, Izara Aishah, Remy Ishak dan Keith Foo.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers