Hans Isaac Akui Hatinya Sudah Dimiliki

Hans Isaac Akui Hatinya Sudah Dimiliki


KUALA LUMPUR 17 APRIL 2015: Pelakon, pengarah dan produser Hans Isaac, 43, dengan beraninya berterus terang yang hatinya kini sudah dimiliki oleh sesorang.

Namun dia enggan mengulas lanjut siapakah gadis bertuah itu dan lebih selesa untuk berahsia daripada diumumkan kepada khalayak umum.

"Saya sudah berpunya cuma yang kali ini, saya  ambil pendirian untuk merahsiakan siapakah wanita itu, kalau sebelum ini saya lebih terbuka untuk berkongsi kisah cinta tapi penyudahnya tidak mengembirakan.

"Jadi saya mohon bagilah ruang untuk saya mengenali si dia antara satu sama lain, tapi saya lebih selesa untuk merahsiakannya," ujar Hans kepada portal Murai.com.my di majlis sidang media Lawak Ke Der di Istana Budaya.

Ketika ditanya adakah sudah lama dia berkenalan dengan kekasih baru itu? Dengan pantas Hans tersenyum dan tidak mahu menjawab soalan tersebut.

"Tak perlulah saya nak ulas lebih lanjut mengenai perkara ini, saya lebih selesa untuk fokus dan berkongsi cerita mengenai karier serta produk produksi saya, biarlah kisah hidup saya itu dirahsiakan," katanya sambil tersenyum.

Dalam pada itu, Hans juga memberi penjelasan mengenai komen Neelofa yang mengatakan dia segan dan malu untuk bertentang mata ketika ditemubual di program Meletop baru-baru ini.

Hans memberitahu bahawa dia bukan malu tetapi lebih berhati-hati agar tidak menjadi bahan jenaka oleh Nabil ketika siaran langsung tersebut.

"Sebenarnya saya dan Lofa tiada apa-apa masalah pun, saya berusaha mengawal pandangan mata dengan Lofa kerana tak mahu tergelak secara spontan, sebelum ini pun saya ada juga jumpa dengan dia jadi tak mahulah 'moments' tersebut terbawa-bawa ke set.

"Sekali lagi saya tegaskan, saya dan Lofa tiada apa-apa isu berbangkit, kami berkawan biasa kerana industri kita ini kecil sahaja, pusing-pusing jauh pun akan ketemu jua, jadi bersikaplah positif untuk segala hal," kata Hans mengakhiri tutur kata.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers