Lelaki India Perogol Serta murtadkan Wanita Islam

Lelaki India Perogol Serta murtadkan Wanita Islam


Assalammualaikum wb.t dan salam sejahtera semua, is harap khabar berita nie di ambik tahu serta alert. Memang isu nie dah lama berlaku dan antara sedar dengan tak sedar memang berlaku di sekeliling kita.

Lelaki India perogol serta murtadkan wanita Islam di Malaysia nie is pernah dengar cerita macam nie berlaku di Penang masa is dibangku sekolah lagi, dan kegiatan nie memang masih berlaku. Tambahan wanita Melayu negeri nie maybe blur antara mamak dengan lelaki India.

"..mohon sebarkan pic lelaki india tu...diyla paste dari ustHafidz dlm grup...
kerjasama amat dihargai...Mohon semua jemaah buat solat hajat dn yasin hajat utk bantu sy dlm rawatan ...berkaitan dgn org d atas ni bernama Siva ballan atau Siva...dia ni kita dapati telah menipu,menyihir,lalu meniduri wanita2 melayu serta memurtadkn wanita mlayu ke agama Hindu...suda 2minggu dia telah melarikn saudara perempuan sy tanpa dkesan ...sy amat memerlukn bantuan semua bg menjayakn misi ini...saudara perempuan sy gambar d bawah bernama Intanku Seri Mastika....syukran...Allah pasti membalas jasa baik anda semua yg ikhlas..."




So is sharekan cerita dari group dalam blog is supaya perkhabaran untuk berjaga-jaga harus diamalkan untuk tidak menjadi mangsa kepada kafir.

Yang is geram tu yang lawa-lawa pulak tu dia pukau dan sihir dan murtadkan so jaga-jaga lah. Jenayah macam nie report pun belum tentu dapat balik perhatian yang positif, so mantap kan lah diri dengan iman taat.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers