Gosip dengan Emma Maembong penutup 2014 'paling comel' - Kamal Adli

Gosip dengan Emma Maembong penutup 2014 'paling comel' - Kamal Adli Oleh Oleh Zaidi Mohamad

zaidim@bh.com.my

KUALA LUMPUR: Jika boleh ditinggalkan cepat 2014 barangkali Kamal Adli antara yang pertama mahu mengucapkan selamat tinggal, sekali gus membuka buku baru bagi tahun 2015.

Bagi Kamal, tahun 2014 disifatkan sebagai tahun yang paling mencabar terutama dari sudut peribadinya.

Kisah cintanya dengan Intan Ladyana yang diharap ramai berakhir ke jinjang pelamin akhirnya putus di tengah jalan.

Kamal yang akan muncul dengan filem Cerita Hantu Malaysia arahan Pierre Andre bermula 25 Disember ini sudah mula menerima hakikat itu.

Kata Kamal, dia sudah menerima hakikat itu dan tidak mahu lagi memandang belakang serta hidup bertemankan memori lama.

"Harapnya 2015 nanti akan memberikan yang terbaik lagi untuk saya daripada sudut kerjaya mahupun peribadi. Tahun ini, Alhamdulillah daripada sudut kerjaya, saya tak pernah putus tawaran berlakon cuma kisah peribadi saja yang tidak menyebelahi diri ini.

"Saya tak mahu lagi kenang kisah dengannya. Saya doa yang terbaik untuk dia dan andai dia sudah bertemu insan baru, saya harap lelaki itu dapat menjaga hati dan dirinya lebih baik berbanding saya. Saya doakan yang baik-baik saja untuk dia," kata Kamal Adli yang ketika ini sedang melunaskan baki penggambaran drama Pergilah Airmata adaptasi novel judul yang sama di samping Nelydia Senrose, Izreen Azminda, Amar Asyraf dan Azlee Khairi.

Lalu sudah bersediakah Kamal untuk mencari cinta yang baru?

"Biarlah dia (Intan) yang bertemu jodoh dulu. Saya nak fokus kerjaya dulu dan memperbetulkan apa yang patut dalam memperoleh keindahan dalam hidup. Harap 2015 akan buat saya lebih banyak senyum berbanding tahun ini yang agak pahit," katanya.

Terlanjur menghubunginya, Kamal turut ditanya gosip yang mengaitkan dirinya sebagai punca perpisahan antara Emma Maembong dan Zizan Razak.

Dikatakan kononnya wujud cinta lokasi antara Emma dan Kamal ketika berlakon dalam drama Cinta Tanpa Syurga.

"Memang gosip saya dengan Emma itu gosip penutup paling comel untuk tahun 2014. Memang ia tak benar sama sekali," katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers