Apakah Mila Jirin Juga Sudah Berhijrah dan Berhijab?

Apakah Mila Jirin Juga Sudah Berhijrah dan Berhijab?


Apakah Mila Jirin juga sudah berhijrah dan berhijab? Mila Jirin dalam keadaan dia berhijab, nampak cantik dan manis sungguh.

KL, 24 JULAI 2014: Ketika ini memang banyak betul selebriti-selebriti Muslim wanita tanahair yang sudah pun berhijrah serta berhijab. 

Jadi, tidak hairanlah kalau ada saja selebriti wanita yang dilihat mengenakan hijab, ramai yang menyangka artis tersebut sudah pun berhijrah. 

Apakah Mila Jirin Juga Sudah Berhijrah dan Berhijab?
Mila Jirin Berhijab


Padahal artis tersebut mungkin mengenakan hijab kerana menjadi model fesyen hijab, atau barangkali kerana menghormati bulan ramadan atau juga dalam proses persediaan untuk berhijrah sepenuhnya. 

Bercakap pasal isu hijab di kalangan selebriti wanita Muslim tanah air juga, Murai Batu ternampaklah akaun instagram peribadi milik Juara Akademi Fantasia Musim 5, Mila Jirin. 

Lalu, ternampaklah gambar profil serta sebuah gambar penuh yang dimuatnaik Mila Jirin dalam keadaan dia berhijab. Nampak cantik dan manis sungguh. 

Namun, Murai Batu tak mahulah serkap jarang pula dan menganggap Mila Jirin sudah berhijrah serta berhijab. Kalau tak betul, nanti Murai Batu yang kena. Nantilah Murai Batu dapatkan statement daripada Mila sendiri ya...


Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers