Aktor Fizz Fairuz Akui Rimas Apabila JohanaTerpaksa Berhijab!

Aktor Fizz Fairuz Akui Rimas Apabila JohanaTerpaksa Berhijab!


Aktor Fizz Fairuz akui rimas apabila Johana terpaksa berhijab semata-mata untuk menghayati wataknya sebagai Johana dalam filem Mat Tudung karya terbitan United Studios.

KUALA LUMPUR, 25 JULAI 201: Pelakon pelakon, Fizz Fairuz akui rimas dan panas untuk berhijab semata-mata untuk menghayati wataknya sebagai Johana dalam filem Mat Tudung karya terbitan United Studios.

Aktor Fizz Fairuz Akui Rimas Apabila JohanaTerpaksa Berhijab!
Fizz Fairuz Sebagai Johana dalam Mat Tudung


“Jangan salah faham dengan kenyataan saya, saya tiada masalah dengan wanita berhijab dan amat menghormati mereka, namun saya berbuat demikian kerana melakonkan watak perempuan bertudung untuk memikat hati gadis idamannya dalam filem itu,” katanya di dalam sidang media Tayangan Perdana Mat Tudung di TGV Wangsa Maju.

Dia bagaimanapun mengakui tidak begitu berpuas hati dengan beberapa babak yang dihasilkan di dalam filem tersebut, namun ia terpaksa lakukan bagi menghormati Wan Hafiz selaku pengarah filem ini.

“Antara perkara yang membuatkan saya tidak puas hati adalah apabila ada satu babak yang memerlukan saya makan pisang di atas kapal bersama Munir yang memegang watak lelaki lembut selain adegan ranjang bersama Rosnah Mat Aris.

“Bagi saya babak seperti itu tidak perlu ada dalam filem itu dan saya juga tidak  nampak apa keperluan babak tersebut pada watak saya dan kepada filem berkenaan,” katany kepada portal Murai. 

Dalam pada itu, Fizz Fairuz juga terkilan apabila majlis tayangan perdana filem berkenaan yang diadakan di Wangsa Walk, Wangsa Maju tidak mendapat kehadiran menggalakkan daripada tetamu yang dijemput.

Fizz berkata, situasi tersebut berbeza dengan sambutan diberikan terhadap filem-filem antarabangsa dan perkara itu membuatkan dia bertambah kecewa dengan senario industri perfileman tempatan ketika ini.

“Saya kecewa apabila pra-tayangan yang diadakan tidak ramai yang hadir dan ia menunjukkan tahap sokongan orang terhadap filem tempatan masih rendah biarpun ia dibuat secara percuma.

Mat Tudung bakal ditayangkan pada 28 Julai ini bersempena kedatangan 1 Syawal yang turut dibintangi Izzue Islam, Nelydia Senrose, Harun Salim Bachik, Rosnah Mat Aris dan Jihan Musa.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers