Zain Saidin & Che Ta Bakal Timang Cahaya Mata Perempuan!

Zain Saidin & Che Ta Bakal Timang Cahaya Mata Perempuan!


Zain Saidin & Che Ta bakal timang cahaya mata perempuan, berita gembira mengenai jantina bayi mereka telah disahkan secara eksklusif dalam hLive!.

Ditulis oleh: Ck Faizal @realckfaizal
Eksklusif Artikel: hlive!
www.hlive.com.my

KUALA LUMPUR, 23 JULAI 2014: Pasangan selebriti yang cukup romantik, Zain Saidin dan Rozita Che Wan atau Che Ta bakal menimang cahaya mata perempuan!

Zain Saidin & Che Ta Bakal Timang Cahaya Mata Perempuan!


Berita gembira mengenai jantina bayi mereka telah disahkan secara eksklusif dalam hLive! pada jam 1 petang tadi di Astro Ria 104 dan Astro Maya HD 135.

Teruja dengan ketibaan puteri mereka, Zain dan Che Ta sudah pun memilih nama yang sesuai untuk cahay mata pertama mereka itu. Selain nama, aktres tersebut turut akui telah membeli kelengkapan persalinan untuk bayi mereka.

“Actually saya sudah pun beli gaun, lahir-lahir sahaja anak kami akan pakai gaun. Pakaian semua saya beli waktu kami pergi ke London baru-baru ini”, jelas Che Ta ketika ditemubual oleh hos lokasi hlive!, CK Faizal.

Tambah Zain pula: " Untuk nama pula saya pilih nama pertama bayi ini. Dia bakal mempunyai tiga nama, lagi dua saya serahkan pada Che Ta”.

Sementara itu, Zain mengakui tidak mempunyai masalah melayan kerenah Che Ta yang sering mengidam sepanjang tempoh kehamilannya.

“Dia pernah dia meminta saya untuk mencari Ramly Burger yang dijual di tepi jalan pada pukul 4 pagi. Saya turutkan saja," katanya.

Che Ta yang kini hamil selama 24 minggu dijadualkan bersalin pada awal November nanti.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers