Rancangan Khas MeleTOP Sempena Tragedi MH17

Rancangan Khas MeleTOP Sempena Tragedi MH17


Rancangan Khas MeleTOP sempena Tragedi MH17 pihak MeleTOP telah menjemput Elfira Loy selaku peyampai radio Era Fm, Imam Muda Asyraf, dan Rizal Zulkapli.

KUALA LUMPUR, 22 JULAI 2014: Baru-baru ini negara dikejutkan dengan berita menyayatkan hati apabila pesawat MH17 miliki syarikat penerbangan Malaysia (MAS) yang terhempas selepas ditembak jatuh oleh pihak tidak bertanggungjawab di sempadan negara Ukraine dan Russia.

Negara sedang berdukacita dengan tragedi yang menimpa MH17 dan rakyat Malaysia terutamanya umat Islam diminta agar sentiasa berdoa kepada mangsa-mangsa yang terlibat khususnya anak kapal MH 17 dan penumpang warganegara Malaysia.

Rancangan Khas MeleTOP Sempena Tragedi MH17
Elfira Loy selaku peyampai radio Era Fm, Imam Muda Asyraf,
dan Rizal Zulkapli yang juga pembaca berita Astro Awani
untuk membincangkan peristiwa yang menimpa MH17.


Sempena tragedi MH17, pihak MeleTOP telah menjemput Elfira Loy selaku peyampai radio Era Fm, Imam Muda Asyraf, dan Rizal Zulkapli yang juga pembaca berita Astro Awani untuk membincangkan peristiwa yang menimpa MH17.

Ketiga-tiga selebriti ini bakal berkongsi pelbagai berita terkini tentang MH17 yang kini dalam proses penyiasatan oleh kerajaan Malaysia dan Belanda. Imam Muda Asyraf turut akan memberi pesanan berguna dan ucapan motivasi khas mereka diluar sana.

Selain itu, penyanyi Lah Ahmad bakal diundangkan untuk sama-sama menjayakan rancangan khas MeleTOP malam ini dan akan membuat persembahan secara langsung menerusi lagu berbentuk ketuhanan iaitu ‘Salam’.

Jika ingin tahu lebih lanjut, jangan lupa untuk menonton rancangan khas program MeleTOP yang dihoskan oleh Nabil dan Neelofa malam ini bermula jam 9 malam di saluran Astro Ria (104) dan Maya HD (135).


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers