Jefri Jefrizal Tuntut Bayaran Daripada Produser Ketagih Judi

Jefri Jefrizal Tuntut Bayaran Daripada Produser Ketagih Judi


Jefri Jefrizal tuntut bayaran daripada Produser ketagih judi, CK Wong itu telah dia hubungi untuk berbincang, memberi alasan tidak dapat membuat bayaran kerana kalah dalam perjudian.

KUALA LUMPUR 23 JULAI 2014: Pelakon filem, Jefri Jefrizal walapun namanya tidak segah dengan barisan pelakon handalan yang lain turut alami pengalaman yang sama apabila produser tidak membayar bayaran lakonan.

“Saya dijanjikan dalam filem Pintu Neraka menerima bayaran sebanyak RM10,000 bagaimanapun bayaran tersebut tidak dijelaskan yang kini sudah masuk tahun ketiga,” katanya dihubungi Murai.

Jefri Jefrizal Tuntut Bayaran Daripada Produser Ketagih Judi


Menurutnya lagi, produser yang dikenali sebagai CK Wong itu telah dia hubungi sejak 2 bulan yang lalu untuk berbincang namun produser tersebut memberi alasan tidak dapat membuat bayaran kerana kalah dalam perjudian.

“Saya juga terkejut, alasan yang diberikan itu tidak masuk akal, duit saya tak mahu bayar tapi pergi berjudi ada pula duitnya, saya sehingga sekarang masih tidak berpuas hati dengan sikapnya itu,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Jefri bakal muncul dengan filem terbaru yang berjudul Jwanita yang turut dibintangi Umie Aida, Marsha, Maya Karin dan Bront Palarea.

“Saya tahu isu dan masalah ini sudah lama berlalu tetapi demi kebaikan pelakon lain agar pendedahan saya ini sebagai peringatan agar berhati-hati sebelum bekerjasama dengan produser itu.”

Jefri tidak akan berputus asa untuk terus giat berlakon dan berharap perkara ini tidak akan berulang dan menganggap ianya satu ujian dan cabaran kepada anak seni sepertinya.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers