Emma Maembong Jawab Pasal Isu Kongkong Zizan Razak

Emma Maembong Jawab Pasal Isu Kongkong Zizan Razak

Emma Maembong Jawab Pasal Isu Kongkong Zizan Razak


KUALA LUMPUR, 23 MEI 2014: Di mana ada Zizan Razak, di situ ada Emma Maembong dan begitulah sebaliknya. Tidak hairanlah kalau timbul desas-desus yang mengatakan bahawa Emma Maembong mengongkong pelawak tanahair yang terkemuka itu. Ditemui di malam preview filem Abang Long Padil baru-baru ini, Emma telah menjawab dakwaan mengenai isu kongkong Zizan itu. Apa kata Emma?

"Saya tak tahu nak cakap macam mana pasal isu ini. Bila isu ini diperkatakan, saya terkejut. Setahu saya, saya tidak pernah kacau kerja dia dan dia pun tidak pernah kacau kerja saya.

"Tetapi apabila ada orang kata saya kongkong Zizan, senang sahaja, apa yang saya kongkong dia? Contohnya kalau ada majlis yang dia perlu pergi kemudian saya tak bagi, itu baru nama kongkong.

"Tetapi setakat ini tak ada lagi. Dan saya pun tak tahu mana datang cerita ini. Tetapi itulah, saya tidak boleh tutup mulut orang," jelas Emma.

"Macam hari ini, saya hadir untuk memberi sokongan kepada Zizan. Bila saya bekerja, saya bekerja. Bila saya bercuti,

"Saya orang biasa seperti anda semua. Itu masanya untuk saya keluar bersama rakan-rakan dan buat aktiviti bersama seperti main boling atau menonton wayang," katanya.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers