Velvet Af Mahu Bikin Album Macam Kelly Clarkson

Velvet Af Mahu Bikin Album Macam Kelly Clarkson

Velvet Af Mahu Bikin Album Macam Kelly Clarkson

Biarpun kemunculannya bersama single Tanpa Terluka yang dicipta sepenuhnya oleh komposer Gio Wibowo pada tahun lalu tidak begitu 'menjadi', namun ia sedikit pun tidak membuatkan bekas bintang Akademi Fantasia Musim 4, Velvet Aduk berasa kesal.

Sebaliknya, dia percaya dia harus bekerja dengan lebih kuat lagi jika ingin memastikan dirinya diterima semula oleh peminat muzik tempatan.

"Mungkin saya perlu study apa yang peminat muzik tempatan mahukan. Mungkin saya perlu memberikan sesuatu kelainan buat mereka dan bukannya tampil dengan lagu balada yang tipikal.

"Ada juga saya berbincang tentang hal ini dengan suami saya, Rich (vokalis Estranged). Dia pulak menyarankan saya supaya menghasilkan lagu-lagu yang seperti Kelly Clarkson.

"Sebab dia kata, saya boleh bawakan lagu-lagu yang seperti itu yang mana ia mempunyai kombinasi ballad, r&B dan rock tetapi dalam waktu yang sama current buat pendengar masa kini.

"Terus-terang saya suka dengan pendapat dia. Bukan sebab dia suami saya. Sebab dia juga seorang komposer dan sudah tentu dia mampu menilai tahap kemampuan vokal yang saya miliki ini.

"Namun untuk cari lagu yang benar-benar bagus, memang tidak mudah. Itulah cabaran yang saya hadapi sekarang ini,"katanya kepada murai.com.my.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers