Mahu Bercinta Selepas Kahwin, Lana Minta Jodoh Di Mekah

Mahu Bercinta Selepas Kahwin, Lana Minta Jodoh Di Mekah

Mahu Bercinta Selepas Kahwin, Lana Minta Jodoh Di Mekah

Sudah serik untuk bercinta dan akhirnya putus begitu sahaja, pelakon kontroversi, Lana Nordin, 35, akui selepas ini dia hanya akan  bercinta selepas berkahwin.

Lana Nordin berkata dia tidak lagi mahu membuang masa untuk bercinta dan mahu segera berkahwin kerana akui usianya kini sudah lewat untuk berumahtangga.

“Sekarang ni memang saya akui sedang mengenali beberapa orang yang mahu mendekati saya. Tetapi saya beritahu mereka kalau mahu bercinta dengan saya perlulah masuk meminang dan berkahwin dahulu sebelum pergi lebih jauh.

“Saya tidak mahu lagi mengambil masa yang lama untuk bercinta sebelum kahwin, lagi pun usia saya dah lanjut.

Jadi saya mahu mencari lelaki yang benar-benar serius yang mahu berkahwin dengan saya sahaja,” katanya kepada murai.com.my baru-baru ini.

Lana sebelum ini pernah menjalinkan hubungan cinta dengan aktor Johan As`ari selepas berkenalan hanya 3 hari.

Namun hubungan mereka tidak dapat kekal lama dan mereka akhirnya putus kurang dari sebulan selepas itu.

Bakal mengerjakan ibadah Umrah yang dijangka pada penghujung Februari ini, Lana memberitahu dia kini sedang mempersiapkan diri untuk ke tanah suci dan berharap dapat berdoa dan meminta supaya jodohnya dipertemukan segera.

“InsyaAllah, sekarang ni tengah tunggu visa lulus saja lagi. Harap semuanya berjalan lancar. Saya rasa seronok nak pergi buat ibadah umrah. Sebenarnya memang niat nak ke sana dah lama, sejak dua tahun lepas. Baru tahun ni saya dapat menunaikan hasrat saya.

“Saya berharap saya dapat mengerjakan ibadah ini dengan sempurna dan berdoa agar saya dipertemukan dengan jodoh yang sesuai. Harapnya wajah salah seorang daripada jejaka yang saya kenali itu akan muncul di sana nanti,” jelasnya lagi.

Sementara itu diminta mengulas mengenai desas-desus baru-baru ini bahwa dirinya dikatakan punca perpisahan antara Adira dan kekasihnya, Presiden Gerakan Belia Gagasan 1Malaysia, Shahrul Nasrun Kamarudin,Lana berkata, dia sendiri tidak mengenali jekaka itu dan hairan bagaimana ianya boleh timbul.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers