Ub40, Judikal Bakal Gegar Kl Life 9 Dan 12 April Ini

Ub40, Judikal Bakal Gegar Kl Life 9 Dan 12 April Ini

Ub40, Judikal Bakal Gegar Kl Life 9 Dan 12 April Ini


Berita baik kepada peminat-peminat penyanyi popular Indonesia, Judika dan kumpulan reggae lagenda, UB40 kerana anda akan bertemu dengan mereka pada April ini di KL Life, Kuala Lumpur.

Dua artis antarabangsa ini akan menggegarkan pentas KL Life Centre menerusi persembahan konsert masing-masing iaitu UB40 Live In Kuala Lumpur (9 April) dan Judika Mencari Cinta..(12 April).

Pengarah UCS Clockwork, Syamil Yusof berkata pemilihan dua artis tersebut adalah bersesuaian dengan citarasa penggemar muzik yang terdiri daripada golongan yang berbeza.

“Judika dan UB40 masing-masing mempunyai peminat mereka masing-masing. Kami menyasarkan dua golongan iaitu remaja dan dewasa untuk menonton konsert ini.

“Sebagai contoh, Judika sudah tentu peminatnya terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat, terutama golongan muda.

“UB40 pula peminatnya terdiri daripada golongan dewasa berusia 35 tahun ke atas terutama yang mengikuti perkembangan kumpulan popular ini sejak tahun 70-an hingga 80-an,” katanya pada majlis sidang media baru-baru ini.

Tambah Syamil, peminat-peminat UB40 tidak seharusnya terlepas peluang untuk menyaksikan konsert UB40 Live In Kuala Lumpur kerana ini kali pertama mereka membuat persembahan di Malaysia.

“UB40 adalah kumpulan reggae paling berjaya di sepanjang zaman selepas mencatat jualan album lebih tujuh juta unit di seluruh dunia,” katanya.

Menurutnya lagi, pihak UCS Clockwork percaya dua selebriti hebat itu mampu menarik para peminat berkumpul di bawah satu bumbung iaitu di KL Life Centre untuk menyaksikan persembahan mereka.

Lebih menarik, Konsert Judika Mencari Cinta… pula akan dimeriahkan lagi dengan kehadiran penyanyi rock lagenda Malaysia, Amy Search yang bakal berduet dengan tenor pop kegemaran Indonesia itu.

Tiket UB40 Live In Kuala Lumpur dijual pada harga RM158 (aras bawah) dan RM258 (aras atas - VIP) manakala tiket bagi Judika Mencari Cinta… sebanyak RM98 bagi aras bawah dan RM168 untuk VIP (aras atas).

Kedua-dua tiket konsert boleh dibeli menerusi talian Ticketpro Malaysia iaitu 03-78807999 atau di www.ticketpro.com.my atau talian hotline, 017-3555134.

Ia turut dijual di Rock Corner, Muzik Valley, Victoria Music dan Guitar Store.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers