Tunku Nadzimuddin Tunggu Masa Sesuai Lamar Sarimah Ibrahim

Tunku Nadzimuddin Tunggu Masa Sesuai Lamar Sarimah Ibrahim

Tunku Nadzimuddin Tunggu Masa Sesuai Lamar Sarimah Ibrahim


Sudah tiga bulan menyemai kasih bersama Sarimah Ibrahim, 36, cucu kepada Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan yang ke-10, Tunku Nadzimuddin Tunku Mudzaffar, 42 sememangnya mempunyai perancangan masa depan terhadap pelakon dan pengacara cantik berkenaan.

Ditemui selepas sesi temubual bersama radio MIX FM pagi tadi, Tunku Nadzimuddin yang senang dengan panggilan Jamie berkata, buat masa ini biarlah mereka mengenali hati budi masing-masing sebelum pendekatan lebih besar diambil oleh kedua-dua belah pihak.

Jelas Jamie, pihaknya sudahpun bertemu dengan keluarga Sarimah Ibrahim, begitu juga dengan penyampai radio MIX FM berkenaan terhadap keluarga Jamie sebagai salah satu cara menghormati hubungan yang terjalin supaya tiada rasa syak was sangka.

“Kami baru saja berjumpa tiga bulan lalu dan pastinya kami perlu mendapatkan restu daripada keluarga kedua-dua belah pihak terlebih dahulu.

“Saya mengenali siapa dia (Sarimah Ibrahim) meskipun ketika pertama kali bertemu. Cuma sekarang barulah saya berpeluang mengenalinya dengan lebih dekat,” katanya yang mengaku pernah mendirikan rumah tangga dan telahpun berpisah.

Tunku Nadzimuddin yang kini mengusahakan perniagaan dalam bidang pelaburan pernah menuntut dan menetap di United Kingdom dari tahun 1985 sehingga 1996.

Sarimah Ibrahim dan Jamie telah dipertemukan buat pertama kalinya sejak tiga bulan lalu sewaktu menghadiri majlis makan malam seorang kenalan yang kebetulan merupakan kenalan mereka berdua.

Sementara itu kata Sarimah Ibrahim, dia agak gusar apabila ada pihak yang mengaitkan hubungannya bersama jejaka itu dengan ikatan perkahwinan kerana dia masih dibayangi oleh kegagalan rumah tangganya beberapa tahun lalu.

“Sebenarnya saya memang berasa takut apabila mahu bercerita soal kahwin. Kerana saya pernah gagal dalam perkahwinan dan begitu juga Jamie.

“Saya pernah berfikir adalah lebih baik saya hidup sendirian dan memiliki anak angkat. Bagaimanapun dalam masa yang sama saya sering berdoa kepada Tuhan supaya membuka hati saya dan dipertemukan dengan jejaka yang sesuai.

“Saya juga sedar,  sebelum ini saya sering menjalani hubungan dengan jejaka asing. Tapi itu bukanlah sesuatu yang saya mahu kerana semuanya telah ditentukan olehNYA dan Alhamdulillah sekarang saya telah dipertemukan dengan Jamie yang mempunyai darah Melayu,” jelasnya panjang lebar.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers