Zombi Kilang Biskut Bikin Mamat Khalid Berdebar

Zombi Kilang Biskut Bikin Mamat Khalid Berdebar

Zombi Kilang Biskut Bikin Mamat Khalid Berdebar


Mamat Khalid mengakui bahawa sekalipun Zombi Kilang Biskut bukanlah filem pertamanya, namun dia tetap berdebar menunggu maklum balas penonton terhadap filem tersebut.

“Kalau nak diikutkan pengalaman yang dilalui, pahit dan manis sudah pun saya rasa…Sebagai penggiat seni saya sudah berusaha untuk harus tahu kehendak penonton dan berikan yang terbaik…Terpulang kepada mereka untuk menilai nanti.

“Asalkan penonton sanggup datang ke pawagam menyaksikan Zombi Kilang Biskut, itu sudah merupakan penghargaan terbesar buat saya,” katanya kepada portal Murai pada majlis tayangan perdana filem itu di Ipoh, Sabtu lalu.

Diterbitkan di bawah produksi miliknya, Enjit Semut Sdn. Bhd. Mamat yakin sentuhan terbarunya itu akan menghiburkan penonton.

Tambahan lagi, ketika tayangan pada Sabtu lalu bersama kerajaan negeri Perak, Zombi Kilang Biskut berjaya menarik perhatian ramai.

Mamat turut mengucapkan jutaan terima kasih kepada kerajaan negeri kerana telah memberikan sokongan kepada pihaknya sekaligus membantu promosi filem itu.

“Tayangan pada hari ini sempena Expo Pelancongan Perak merupakan satu platform yang baik dalam mempromosikan filem ini.

“Saya sungguh berbesar hati dan bersyukur apabila pada tayangan hari ini, penerimaan daripada penonton amat-amat menggalakkan,” katanya.

Oleh itu kepada penonton yang sudah terbiasa dengan karya Mamat Khalid dan sentiasa menantikan karya terbaru daripadanya, jangan lupa ke pawagam pada 20 Mac (Khamis) ini di 88 lokasi pawagam seluruh Malaysia dan Brunei.

Jika anda tidak berbuat demikian, itu merupakan satu kerugian kerana Zombi Kilang Biskut hanya akan ditayangkan di pawagam sahaja.

“Hanya di pawagam. Tiada video cakera padat digital (DVD) diterbitkan dalam tempoh terdekat. Jadi, bagi peminat-peminat filem Zombi sentuhan saya jangan lepaskan peluang menonton di pawagam,” katanya yang enggan meletakkan sasaran kutipan pecah panggung untuk filem terbarunya ini.

Menelan belanja sebanyak RM1.7 juta, Zombi Kilang Biskut membariskan pelakon seperti Awie, Usop Wilcha, Shuk SYJ, Eina Azman, Adam AF, Man Kadir, Delimawati, Soffi Jikan dan Dayana Roza.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers