Hisyam Hamid Cadang Bawa Keluarga Pindah Ke Malaysia

Hisyam Hamid Cadang Bawa Keluarga Pindah Ke Malaysia

Hisyam Hamid Cadang Bawa Keluarga Pindah Ke Malaysia


Hisyam Hamid bercadang untuk membawa keluarganya berpindah ke Kuala Lumpur mulai tahun hadapan.

Menerusi laporan mStar Online, aktor yang dikenali menerusi drama Ariana Rose itu memberitahu dia bersama isterinya kini sedang mencari kawasan perumahan dan sekolah untuk dua anak mereka.

Tambahnya, jika diikutkan mahu saja dia membawa anak-anak dan isterinya sekarang tetapi keadaan yang tidak menentu buat masa ini membuatkan dia tidak berani untuk membawa mereka datang ke Kuala Lumpur secara terburu-buru.

Buat masa ini, aktor itu menumpang di rumah bapanya di Shah Alam sekiranya mempunyai penggambaran di Malaysia.

Hisyam, 29, berkata, keputusan berpindah itu dibuat selepas melihat keadaan kerjayanya yang semakin stabil di negara ini terutama selepas membintangi drama bersiri Ariana Rose yang melonjakkan namanya dikalangan peminat.

Kesibukan jadualnya yang padat membuatkan dia tidak mempunyai masa terluang untuk bersama keluarganya yang kini menetap di Singapura dan tidak mahu berjauhan dengan anak-anaknya.

"Pada sudut positif ia adalah perkembangan baik kepada kerjaya lakonan saya tetapi masa untuk bersama keluarga akan bertambah kurang.

"Sebelum ini saya pernah memberitahu masih belum bersedia untuk berpindah ke Malaysia tetapi rasanya saya perlu berbuat demikian supaya lebih banyak masa dapat diluangkan bersama mereka," katanya Hisyam lagi.

Jelas Hisyam, walaupun penat dengan penggambaran namun sekiranya mempunyai cuti dia akan sedaya upaya untuk kembali ke Singapura bagi bertemu dengan isteri dan anak-anaknya.

Justeru, dengan mengambil langkah membawa keluarganya berpindah ke Malaysia, dia dapat menjimatkan masa dan wang selain dapat memberi fokus sepenuhnya kepada karier dan keluarga.

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers