Dato' Jamal Abdillah Selektif Demi Jaga Nilai Eksklusif

Dato' Jamal Abdillah Selektif Demi Jaga Nilai Eksklusif


Dato' Jamal Abdillah Selektif Demi Jaga Nilai Eksklusif



Sekian lama menjadi anak seni, raja pop terkenal negara, Dato’ Jamal Abdillah bukan sahaja menimba ilmu dalam bidang nyanyian, dia turut menjaga kualiti persembahannya dengan menubuhkan syarikat produksinya sendiri serta memperluaskan rezekinya dalam bidang perniagaan.

Bercakap kepada portal Murai ketika ditemui pada sidang akhbar konsert eksklusifnya baru-baru INI di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), bintang filem Azura ini memberitahu dia kini meneruskan aktiviti seninya dengan Bin Jamal Event Sdn Bhd serta menghadkan kemunculan demi menjaga nilai eksklusifnya itu.

“Saya memang buat masa ini memilih undangan persembahan kerana alasan untuk menjaga kualiti persembahan pada setiap kemunculan saya. Ini termasuklah undangan muncul di konsert terbuka dan juga di kaca televisyen.

“Bila berada di peringkat ini, saya rasakan langkah ini perlu agar peminat lebih menghargai dan sekaligus saya juga akan memberikan persembahan yang memuaskan hati mereka.

“Penubuhan Bin Jamal Event Sdn Bhd ini adalah strategi saya menjaga kualiti persembahan saya dengan bekerja dengan pemuzik dan individu yang sekian lama sudah selesa dengan saya. Dalam masa yang sama saya boleh memperkembangkan perniagaan saya,” ujar Dato’ Jamal Abdillah mengenai aktiviti seni serta rencana masa depan syarikat pengurusan acara miliknya itu.

Sibuk dengan minggu setiausaha menjelang April depan, juara Bintang RTM ini bakal membuat konsert eksklusif beliau di Hotel Zenith, Kuantan Pahang pada 11 April 2014 nanti.

Konsert yang bakal diadakan di Ballroom Hotel itu lebih eksklusif dan bukan seperti dinner show yang biasa.

Ianya khusus untuk peminat-peminat Jamal Abdillah menghayati lagu-lagu beliau yang sentiasa segar sepanjang zaman.

Konsert yang akan dikhaskan untuk 2500 penonton itu turut memampilkan artis-artis seperti Dato` Ramli Sarip, Elly Mazlein dan penyanyi veteran Elias Shah sepanjang konsert yang dijangka memakan masa 2 jam itu.

Menurut Jamal, penampilan setiap artis memberikan setiap kelebihan antaranya Elly Mazlein yang akan menyerikan lagi untuk peminat-peminat, juga penampilan artis veteran Elias Shah yang sebelum ini senantiasa mengikuti setiap persembahan Dato` Jamal akan memberikan satu pengalaman untuk orang yang lebih berusia.

Penampilan Dat`o Ramli Sarip pula sebagai mengimbau nostalgia kolaborasi diantara dua artis hebat ini serta diketahui ramai, papa rock ini mempunyai ramai peminatnya yang tersendiri .

Menurut Jamal Abdillah, inilah masanya yang sesuai untuk beliau membuat konsert, terutama di pantai timur seperti yang berlaku di Terengganu sebelum ini yang mendapat sambutan yang menggalakkan.

Konsert Eksklusif Dato` Jamal Abdillah anjuran Budak Zapin Production, wakilnya memberitahu bahawa pengalaman menonton konsert raja Pop tahun lalu memberikan ilham mengadakan konsert eksklusif ini.

Tiket-tiket yang berharga RM8 , RM150 dan RM250 boleh didapati dengan menghubungi 014 262 9116 Ayu , 019 9851714 Kurie, 0107948879 Fatih dan 095659595 atau berhubung kepada pihak Zenith Hotel.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers