Nana AF1 Umum Hamil Anak Kedua!

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Nana AF1, Umum, Hamil, Anak, Kedua


KUALA LUMPUR, 10 JUN 2013: Tahniah diucapkan kepada bekas pelajar Akademi Fantasia pertama (AF1), Nana atau nama sebenarnya Nurul Hana Che Mahazan yang baru sahaja mengumumkan yang dia kini hamil anak kedua hasil perkahwinannya bersama Mohamed Raqeem Brian.

Pengumuman itu dibuat menerusi laman sosial Instagram milik Nana sendiri. Menerusi status di Instagram miliknya, Nana memberitahu dia bersyukur setelah setahun tahun berusaha untuk hamil kali kali kedua akhirnya dia dikurniakan rezeki berkenaan dalam kandungannya yang berusia 12 minggu 6 hari.

Berikut adalah status yang dimuat naik Nana di Instagram miliknya:

Syukur, I'm pregnant! Alhamdulilah, selepas setahun mencuba dan beribu kali orang tanya, akhirnya Allah kurniakan rezeki untuk saya dan MRB (Mohamed Raqeem Brian). Hari ini saya 12 minggu 6 hari, baru lepas check up tadi dan baby alhamdulilah sihat dan membesar bagai Johan...aik?! Hehehe..InysAllah EDD 17 Disember 2013. Terima kasih utk semua yang doakan saya dan MRB sebelum ini, niat dihati nak kongsi lebih awal, tapi rasanya lebih sesuai bila dah 3 bulankan...oklah, doakan yang terbaik ye..kami happy sngt..:')

Dalam laman Instagaram itu Nana turut berkongsi gambar Sonogram yang menunjukan bayi dalam kandungannya. Dari portal Murai, tahniah kami ucapkan. Nana dan Brian yang bernikah pada 6 Jun 2009 lalu telah dikurniakan seorang cahaya mata Althea yang berusia 3 tahun.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers