Izzue bawa peminat ke Hong Kong

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Izzue, Bawa, Peminat, Ke, Hong Kong, Disneyland, Macau, Safir Go Travel


WARTAWAN SINAR HARIAN
10 Jun 2013

WALAUPUN masih berada dalam mood pengantin baru, pelakon Izzue Islam masih lagi tidak melepaskan peluang untuk mengikuti percutian bersama peminatnya ke Disneyland, Hong Kong dan Macau tajaan Safir Go Travel.

Menurut Izzue, percutian selama 6 hari 5 malam ini akan diadakan pada 15 hingga 20 Disember 2013.

"Ini kali pertama saya ikuti percutian seperti ini. Bagi saya ini adalah satu peluang keemasan buat saya untuk mengenali peminat saya dengan lebih dekat.

"Selain daripada itu, saya juga berpeluang melawat destinasi yang sebelum ini saya belum pernah pergi. Pelbagai aktiviti telah diatur dan saya amat teruja untuk ke sana," katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers