Datuk Fazley duta masakan

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, MasterChef, Datuk Fazley, Duta, Masakan
Datuk Fazley Yaacob


WARTAWAN SINAR HARIAN
10 Jun 2013

NAMPAKNYA, kemenangan Datuk Fazley Yaacob menerusi pertandingan realiti masakan MasterChef Selebriti Malaysia pertama tidak disia-siakan begitu sahaja.

Gelaran juara yang disandang itu dikatakan telah mendorong Datuk Fazley untuk lebih serius dalam bidang masakan dengan mendaftarkan diri di Le Cordon Bleu Institute of Culinary Arts, di Sunway University College.

Siapa sangka kecemerlangannya dalam bidang itu telah menempatkan dirinya sebagai pelajar terbaik di antara belasan pelajar lain yang terdiri daripada pelajar-pelajar luar negara sekali gus dilantik sebagai duta bagi fakulti itu.

"Ini adalah satu pengiktirafan yang besar dan saya amat menghargainya tambahan pula ini adalah institusi yang dikenali dan diyakini kualitinya.

“Tugas sebagai duta adalah mempromosikan lagi kursus yang satu-satunya ditawarkan di negara dan ia mengambil tempat di Sunway University College.

"Buat masa ini memang bilangan pelajar sedikit tetapi mereka mahu membuka peluang kepada lebih ramai lagi rakyat Malaysia agar dapat menceburkan diri dalam bidang seni kulinari," katanya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers