KesSahNya: Erra Fazira Berhijab Benam Isu Shah Jaszle, Afiq Muiz?

KUALA LUMPUR, 31 MEI 2013: Artikel mengenai aktres jelita Erra Fazira yang berbicara mengenai imejnya berhijab baru-baru ini dalam sebuah majlis telah menjadi tumpuan pelayar murai.com.my sehingga ia berjaya berada di dalam senarai Top 10 Carta KesSahNya.

Namun kisah Erra Fazira mahu berhijab itu bersaing hebat dengan dua kisah yang masih hangat diperkatakan sejak 2 minggu lalu iaitu isu Afiq Muiz dilabel sebagai anak derhaka serta artikel Shah Jaszle ditangkap khalwat.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, KesSahNya, Erra Fazira, Berhijab, Benam\, Isu, Shah Jazzle, Afiq Muiz


Mengenai isu Afiq Muiz, ibu Eina Azman yang dikaitkaan sebagai kekasih aktor baru tersebut serta didakwa ibu Afiq sebagai pengikis duit Afiq telah mengeluarkan kenyataan yang cukup panas bahawa dia tidak mahu bermenantukan Afiq Muiz, manakala isu Shah Jaszle ditangkap khalwat pula, setelah lama mendiamkan diri daripada memberikan sebarang kenyataan akhirnya Shah Jaszle tampil ke hadapan menjelaskan bahawa dia telah diperangkap oleh seseorang sewaktu kejadian tersebut berlaku.

Ingin tahu siapakah berjaya menjadi juara carta KesSahNya? Saksikan KesSahNya minggu ini bersama hos Ieka pada minggu ini.

Sementara itu, bagi segmen Seleb Vs GengMurai pula, KesSahNya tampilkan cerita mengenai penyanyi, Hattan yang sekali lagi mahu berkahwin tetapi bakal isterinya itu adalah bekas isteri pertama yang dikahwininya dahulu.

Artikel mengenai Hattan telah menjadi tumpuan pelayar murai.com.my yang memberikan komen dan salah satu daripadanya berjaya untuk dibaca dalam segmen Seleb Vs GengMurai.

Jadi, tunggu apa lagi, saksikan espisod terkin KesSahNnya ini di bawah..



Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers