RL7 Tiada Penyingkiran - Boy, Okay & Gamat Terselamat

KUALA LUMPUR, 1 JUN 2013: Tiada penyingkiran berlaku dalam Gelanggang Raja Lawak 7 (RL7) minggu kelapan malam tadi, menyaksikan kesemua enam peserta yang tinggal dapat bersaing dalam separuh akhir RL7 yang akan berlangsung minggu hadapan.

Pengumuman tiada penyingkiran itu dilakukan oleh ketua juri, Dato` AC Mizal yang pada awalnya menyaksikan tiga peserta yang berada dikedudukan tiga terbawah dipanggil ke atas pentas.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, RL7, Tiada, penyingkiran, Boy, Okay, Dan, gamat, Terselamat


Tiga peserta tersebut ialah Boy, kumpulan Okay dan kumpulan Gamat. Namun Dato` AC Mizal memberi perkhabaran gembira kepada mereka bertiga dan sekaligus berpeluang meneruskan cabaran minggu separuh akhir minggu hadapan.

Bersiaran secara langsung dari Studio FINAS, Hulu Klang, tema untuk Gelanggang RL7 kali ini ialah `Sukan` dan `Silent Comedy` di mana setiap peserta perlu membuat dua persembahan berbeza.

Gelanggang RL7 minggu ini juga menyaksikan kembalinya Saiful Apek ke bangku juri tetap selepas digantikan Mr OS pada minggu lalu. Seorang lagi juri tetap untuk program ini ialah Isma Alif. Program yang dihoskan oleh Jozan ini turut dipancarkan secara langsung ke Astro Warna (saluran 132) dan Astro Mustika HD (saluran 134).

Teruskan mengundi peserta kegemaran anda untuk menyaksikan mereka bakal beraksi di pentas akhir Gelanggang Raja Lawak 7 yang akan berlangsung dua minggu dari sekarang.

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers