Miss Propa Gigih Bikin Video Proparodi Bobo Demi AF 2013

KUALA LUMPUR, 31 MEI 2013: KUALA LUMPUR, 31 Mei 2013: Wah! Nampaknya ramai di luar sana yang teruja untuk menyertai program realiti TV paling popular di negara ini iaitu Akademi Fantasia selepas pihak Astro mengumumkan bahawa ianya bakal kembali menemui penonton semula.

Menariknya, Akademi Fantasia 2013 (AF 2013) bakal menemui semula penonton dengan penjenamaan semula serba baru yang tidak pernah disaksikan sebelum ini. Salah seorang daripada ribuan di luar sana yang turut sama teruja untuk menyertai AF 2013 adalah Miss Propa. Khabarnya, Miss Propa yang telah sanggup bersusah payah merakamkan aksi nyanyiannya untuk menyertai ujibakat AF 2013 secara online.

Malaysia, Hiburan, Artis Malaysia, Selebriti, Miss Propa, Gigih, Bikin, Video, Proparodi Bobo, Demi, AF 2013


Yang lucunya, Miss Propa telah meniru aksi parodi Bobo terhadap lagu Sayang yang dipopularkan oleh penyanyi Indonesia, Shae menerusi video proparodinya. Bagaimana agaknya proparodi yang dilakukan Miss Propa terhadap Bobo? Adakah ianya menjadi? Untuk mengetahui selanjutnya, saksikan video proparodi Miss Propa ini.


Dapatkan juga maklumat tentang lima lokasi uji bakat AF 2013 yang bakal diadakan di lima buah negeri di seluruh Malaysia iaitu Johor, Pulau Pinang, Sarawak, Sabah dan Selangor sepanjang bulan Jun ini.

Lokasi uji bakat yang pertama akan diadakan di Hotel The Zon, Johor Bahru pada 1 & 2 Jun 2013 dan ia mengenal pasti calon-calon terbaik yang dilihat layak untuk diketengahkan dan diberi bimbingan untuk AF 2013.

Jangan lupa tune video proparodi Miss Propa ini. Enjoy!



Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers