Dato Siti Nurhaliza Semakin Hilang Nilai Eksklusif

Sejak akhir-akhir ini penyanyi nombor satu negara, Dato’ Siti Nurhaliza dilihat kerap muncul di khalayak ramai terutamanya untuk mempromosikan produknya, Simplysiti. 

Selain turun padang untuk mempromosikan jenama, Siti juga dilihat sering menghadiri pelbagai acara berkaitan kerjayanya seperti pelancaran muzik video ‘Galau’ dan beberapa rakaman raya.

Menurut penyanyi yang popular dengan lagu ‘Cindai’ ini, dia melihat perkara ini sebagai satu sudut perniagaan dan tidak merasakan nila eksklusif itu akan hilang jika sentiasa bersua dengan peminat. 

Sebaliknya perkara tersebut akan lebih mendekat diri dengan peminat dan tidak menganggu populariti seseorang artis.

Malaysia, Artis Malaysia, Gosip, meletop, Selebriti, Dato Siti Nurhaliza, Semakin, Hilang, Ekslusif


Tambah Siti lagi, penglibatan dirinya dalam sesi promosi beri peluang kepada dirinya untuk bertemu dengan mereka yang telah banyak menyokong kerjaya seninya. Melalui penglibatan sepenuhnya di sesi promosi, beliau dapat berkongsi tip kecantikan, tip solekan dan cerita keistimewaan produk Simplysiti. 

Malah dengan penyertaannya ketika sesi promosi memberi peluang untuk mendapat maklumbalas tentang produk Simplysiti.

Lebih mengejutkan, sambutan yang diberi oleh para pengunjung di setiap lokasi amat mengalakkan sehingga ada lokasi seperti Watson’s terpaksa ditutup gara-gara tidak dapat menampung jumlah pengunjung yang terlalu ramai.

Mengulas lanjut tentang kesihatan suaminya, Siti bersyukur ke hadrat illahi kerana atas perkembangan kesihatan Datuk K yang semakin baik. 

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers