Video Shila Amzah Rindu Keluarga, Nyanyi Ombak Rindu!

Video, Shila Amzah, Rindu, Keluarga,, Nyanyi, Ombak Rindu, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia

KUALA LUMPUR, 8 FEB 2013: Ketika semua orang tertanya-tanya, ke manakah menghilangnya penyanyi Shila Amzah, tiba-tiba anak kesayangan ND Lala ini telah pun memuatnaik sebuah video yang dipaparkan dalam Youtube.

Dengan mengenakan baju dan hijab putih, Shila Amzah dengan mata yang bengkak akibat terlalu banyak menangis telah melontar kata-kata dengan penuh sayu dan sebak.

"Assamualaikum semua. Sha harap semua okey..Sha minta maaf sebab timbulkan kerisauan pada semua. Sha...(dengan suara tersekat-sekat, dan kemudian berhenti dan menangis) mak...abah.. Sha minta maaf sangat eh.. Sha rindu sangat pada semua orang....

Kemudian, sambil mengalirkan air mata, Shila Amzah telah membawakan lagu Ombak Rindu....

Shila Amzah sebelum ini dilaporkan telah menghilang diri buat seketika kerana mahu bersendirian sepertimana yang ditulisnya di dalam twitter pada 6 Februari 2013 yang lalu.

NurShahilaAmirAmzah ‏@Shilaamzah
Sha sendirian sekarang di sesuatu tempat mencari ketenangan .. Not with my family anymore or with abang.. doakan sha selamat.. #shilalas

Tindakan Shila itu dikatakan berpunca daripada kemelut yang dihadapi oleh kekasihnya Sharnaaz Ahmad dengan bapanya, ND Lala yang tidak mengizikan lelaki tersebut mengahwini anak perempuannya.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers