Fadhli Shas Bertunang Anak Pengurus Team Harimau Muda


Fadhli Shas, Bertunang, Anak, Pengurus, Team, Harimau Muda, Hiburan, Malaysia

KL, 12 FEB 2013: Sebaik saja penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex berkahwin dengan Leuniey Natasha, ramai peminat jejaka tampan ini mengeluh panjang.Namun, keluhan itu bukan bermakna mereka tidak akan menyokong Apex lagi sebaliknya frust kerana Leuniey yang berjaya dipilih Apex sebagai isteri.

Bak kata Adibah Noor yang tetap akan sokong Harimau Malaya walaupun Apex sudah kahwin semasa dia selesai habis mengadakan persembahan di majlis kemuncak resepsi perkahwinan Apex.

Selain daripada Apex, seorang lagi pemain Harimau Malaya yang juga digilai fans wanita ialah Fadhli Shas yang berasal dari selatan semenanjung.

Sungguhpun nama Fadhli Shas tidak sepopular Apex, tapi pemain tinggi lampai yang ada iras wajah Akim Ahmad ini pernah menggegarkan berita sukan tempatan apabila dia dipilih sebagai pemain bola sepak paling kacak di Malaysia.

Apapun, sempena sambutan Tahun Baru Cina pada 10 Februari 2013 yang lalu, Fadhli yang pemalu orangnya sudah pun selamat menjadi tunang kepada wanita yang bernama Effa Afandi.

Sungguhpun Murai Batu tidak tahu berapa lama ikatan pertunangan itu, tetapi Murai Batu dapat tahu Effa merupakan anak kepada pengurus pasukan Harimau Muda iaitu Dato Affandi Hamzah.

Wah, hebat Fadhli ye. Bukan saja dapat pikat Harimau Muda untuk mengambilnya sebagai pemain tetapi siap dapat tawan lagi pengurus pasukan untuk mengambilnya sebagai menantu.

Dengarnya, majlis yang diadakan secara kecil-kecilan itu meriah apabila Apex dan Leuniey turut hadir ke majlis berkenaan. Murai Batu ucapkan tahniah kepada Fadhli dan Effa kerana selamat bertunang. Semoga kekal ikatan itu hingga ke jinjang pelamin.

Nanti jangan lupa jemput Murai Batu ye. Oh, nampaknya sekarang ini dua pemain Harimau Muda iaitu Fadhli dan Irfan Fazail sudah menjadi tunang orang. Yang penting, dua-dua anak Johor. Mungkinkah perkahwinan mereka bakal mendapat liputan seperti perkahwinanApex? Tunggu sajalah ye.

MURAI BATU: Apa khabar bekas teman lelaki Shila Amzah, Haziq Zikri yang juga pernah bermain untuk Harimau Muda?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers