Ronan Keating Bakal Meriahkan Bella Awards 2013


Ronan Keating, Bakal, Meriahkan, Bella Awards 2013, Artis Hollywood, Hiburan,

KL, 11 Feb 2012: Murai Batu pasti, ada yang akan tertanya-tanya, siapakah artis yang bakal membuat persembahan di anugerah berprestij Bella Awards 2013 yang bakal berlangsung tidak lama lagi.

Ada jugak dengar desas-desus yang kononnya pihak penganjur bakal membawa artis K-Pop dari Korea untuk memeriahkan majlis anugerah ini.

Tapi mungkin disebab kes yang kurang enak yang pernah berlaku di sebuah penganjuran anugerah urban pada tahun lepas, Murai Batu dengar pihak penganjur cuba beralih kepada artis ternama lain dari negara lain.

Khabarnya, Bella Awards 2013 bakal menerbangkan penyanyi Ronan Keating yang terkenal dengan lagu When You Say Nothing At All. Bukan itu saja, Murai Batu dengar juga, ada penyanyi dari negera seberang yang turut diundang untuk memeriahkan majlis anugerah ini iaitu Marcell dan Maliq D' Essentials.

Bahkan ada lagi artis dari negara jiran yang turut diundang, namun setakat ini, Murai batu belum dapat apa-apa kepastian lagi daripada pihak ntv7 selaku penganjur. So, buat masa ini, hanya nama-nama ini saja yang Murai Batu dapat dedahkan untuk korang semua. Selebihnya, nanti Murai Batu korek lagi ya.

MURAIBATU: Hendak ucapkan Selamat Tahun Baru cina buat semua rakyat Malaysia!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers