Siti Fazurina Disangka Buka Hijab Di Majlis Sanding?


Siti Fazurina, Disangka, Buka, Hijab, Di, Majlis, Sanding, Artis Malaysia, Hiburan, Malaysia

KUALA LUMPUR, 12 FEB 2013: Selepas menimbulkan kontroversi apabila kahwin lari dari pengetahuan keluarga, Murai Batu terkejut apabila terlihat foto Siti Fazurina yang tidak berhijab ketika menjayakan majlis persandingannya baru-baru ini.

Foto itu dimuat naik ke dalam laman Instagram oleh salah seorang rakan Murai Batu dan juga pelakon Fouziah Gous yang menjadi pengapit di hari bahagianya itu.

Daripada 2 keping gambar tersebut, Murai Batu cuba lihat dengan teliti dan kelihatan Siti Fazurina yang bergaun labuh itu seperti tidak berhijab. Apa yang Murai Batu nampak dia hanya seperti mengenakan mahkota berlian di kepalanya dan hanya veil yang jarang itu menutupi sebahagian kepalanya.

Dua keping foto yang dimuat naik itu dikritik dan dikeji teruk oleh beberapa follower mereka di Instagram. Rata-rata yang memberikan komen tidak bersetuju dengan tindakan Siti Fazurina yang diketahui sudah pun berhijrah, tetapi tiba-tiba dilihat membuka hijabnya itu di hari persandingnya itu.

Namun, sangkaan Murai Batu itu meleset kerana rakan Murai Batu yang memuat naik foto itu ada membalas komen-komen yang diberikan ke atas foto tersebut, katanya Siti Fazurina atau Nina sebenarnya mengenakan turban, namun di dalam gambar yang diambil dalam jarak yang agak jauh kelihatan dia tidak berhijab.

Wah kalau betullah dia memakai turban, syukurlah kerana dia masih menjaga penampilannya yang berhijab di hari sandingnya.

Tetapi jika dilihat kembali, Murai Batu sendiri seperti tertipu kerana nampak seperti turbannya itu adalah rambutnya. Murai Batu pun tidak boleh nak komen lebih-lebih kerana Murai Batu tiada di tempat kejadian.

Apa-apa pun Murai Batu ingin ucapkan tahniah kepada Nina dan pasangannya Haikal yang selamat bersanding selepas pernikahannya menimbulkan kontroversi pada penghujung tahun lalu.

MURAIBATU: Sedang menanti ND Lala duduk semeja dan berbincang secara baik dengan kekasih anaknya, Sharnaaz Ahmad.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers