Syarikat Produksi Ashton Kutcher Saman DMV Kerana Mengeluarkan Siri Realiti


Dalam tuntutan mahkamah yang difailkan Selasa di Mahkamah Superior Los Angeles, Katalyst mendakwa ia kena dibayar sekurang-kurangnya USD $1,44 juta sebagai ganti rugi kerana melanggar kontrak.



Katalyst Media, syarikat pengeluaran yang dijalankan oleh Ashton Kutcher dan Jason Goldberg, menyaman Jabatan Kenderaan Bermotor California kerana didakwa mendapat sejuk kaki dan menyokong perjanjian untuk mengambil bahagian dalam siri realiti yang berdasarkan kepada pekerja-pekerja sendiri.

Dalam tuntutan mahkamah yang difailkan Selasa di Mahkamah Superior Los Angeles, Katalyst dan pengeluaran Soda syarikat dan Pop, Inc. Mendakwa mereka terhutang sekurang-kurangnya $ 1,44 juta sebagai ganti rugi kerana melanggar kontrak.


Katalyst, yang telah menghasilkan siri realiti Punk'd, Kecantikan dan Kecantikan Geek dan Benar, berkata ia dirundingkan pada tahun 2010 dengan DMV untuk membangunkan satu siri setengah jam realiti yang menampilkan kakitangan dan pengunjung yang DMV. "Siri ini diilhamkan dan direka untuk menangkap pelbagai lucu, emosi, dramatik, bergerak, kemanusiaan dan menghiburkan situasi yang timbul pada asas 1 harian di pejabat lebih daripada 170 DMV di seluruh negeri California," menurut aduan itu, satu salinan yang telah diperolehi oleh THR.

Tetapi selepas mendapat komitmen bertulis kepada bekerjasama kepada empat episod awal dan sehingga enam musim mungkin hadir, dan selepas Katalyst memperoleh perjanjian dengan kabel rangkaian TruTV kepada menyuarakan persembahan, DMV dikatakan mempunyai "tiba-tiba dan tanpa berasas alasan, berubah kursus, "mengikut saman itu. "Dalam surat lima hukuman Katalyst pengeluar Jason Goldberg, [DMV Timbalan Pengarah Mike] Marando hanya mengisytiharkan bahawa DMV tidak lagi dianggap siri untuk berada dalam 'kepentingan' dan akan itu 'tidak akan bergerak ke hadapan sebuah projek sedemikian. "

Berita: TruTV Perintah California DMV Siri Dari Katalyst Ashton Kutcher
Kami telah mencapai kepada DMV untuk komen.

Plaintif diwakili oleh Marty Singer, Michael Weinstein dan Michael Mancini LA, Lavely & singer.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers