'Fringe' Co-Showrunner Jeff Pinkner Muncul untuk Musim Akhir


Jeff Pinkner, yang telah berkhidmat sebagai showrunner bersama-siri kultus Fox dengan JH Wyman sejak musim 2, tidak akan kembali tahun depan untuk meneruskan projek-projek baru, The Hollywood Reporter telah disahkan.



Wyman akan mengambil tugas tunggal showrunning, manakala Pinkner tidak lagi akan mengekalkan gelaran penerbit eksekutif di acara itu.

"Kami begitu teruja untuk memulakan kerja pada musim 1/5 Fringe dan boleh untuk menyampaikan 13 episod terakhir kepada peminat bersemangat dan setia kami," kata Fringe bersama pencipta JJ Abrams dalam satu kenyataan. "Selama empat tahun, J.H. Wyman dan Pinkner Jeff telah bertungkus lumus sebagai satu pasukan untuk menyimpan semua di dunia di perintah pada Fringe. Kami berterima kasih di atas sumbangan yang tidak ternilai Jeff telah dibuat untuk menunjukkan dan kursus ingin dia dengan baik dan tidak sabar-sabar untuk bekerja bersama-sama pada masa akan datang. J.H. Kepentingan Wyman Fringe tidak boleh dipertikaikan lagi, bagaimanapun, dan saya gembira bahawa dia akan terus sebagai showrunner untuk bab-bab akhir cerita kami. Kita tidak boleh menunggu untuk peminat kami untuk melihat apa yang kita ada di kedai mereka dalam kesimpulan liar daripada Fringe. "

Wyman mengambil ke Twitter pada petang Selasa, menulis: "Saya akan berada di sini hingga frame terakhir Kami sentiasa menggalakkan semua orang untuk mengikuti laluan kreatif mereka." Beliau juga mendedahkan tajuk perdana musim kelima, "Transilience Pemikiran penyatu Model-11," tweeting gambar skrip.

Co-dicipta oleh Abrams, Roberto Orci dan Alex Kurtzman, Fox greenlighted 13 lebih episod daripada Fringe pada akhir April, membawa siri ini berakhir selepas 100 episod, ambang sindikasi kritikal untuk studio Warner Bros TV. Pinggir juga diperolehi oleh Channel Sains dalam perjanjian sindikasi luar rangkaian.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers