5 cara untuk meningkatkan trafik ke blog anda

Blogs adalah medium atau platform yang sangat popular mempromosikan produk atau perkhidmatan anda. Mereka adalah mudah untuk di install, mudah untuk mentadbir dan mudah untuk dikemaskini. Lagipun enjin carian menyayangi mereka juga. Tetapi, apa guna itu blog jika tanpa trafik? Tepat. Berikut adalah lima cara cepat untuk meningkatkan traffic ke blog anda dan mula melihat dan merasai jualan besar.



1.Build a list of blog services to ping


Terdapat banyak perkhidmatan blog anda boleh ping. Ini bermakna bahawa anda memberitahu perkhidmatan ini, bahawa anda telah dikemaskini blog anda. Perkhidmatan ini seterusnya menyenaraikan new posts anda dan anda mendapat lalu lintas dari mereka. Saya telah membuat senarai 50 + blog perkhidmatan anda boleh ping di laman web saya. Senarai ini juga boleh didapati jika anda mencari google atau mana-mana enjin carian lain untuk itu. Yang sepatutnya cukup untuk memberi rangsangan awal kepada lalu lintas anda.


2.Add buttons to popular news readers


Apa maknanya? Juga terdapat laman web seperti yahoo atau google atau Bloglines dan sebagainya, yang mempunyai ahli kawasan di mana anda boleh memilih tapak dengan Suapan RSS untuk mengambil maklumat terkini dari blog yang berbeza. Dengan cara ini anda boleh mempunyai maklumat terkini dari itu mari berkata 50 blog yang disenaraikan di satu halaman. Saya mempunyai senarai laman ini popular di laman web saya ditambah butang yang menghubungkan kepada mereka. Pengguna itu boleh dengan mudah menambah blog saya ke kawasan pembaca berita ahli-ahli mereka.


3.Update your content regulary


Enjin carian dan perkhidmatan blog suka kemas kini yang teratur. Ia amat mungkin bahawa anda akan mendapatkan lalu lintas yang disasarkan daripada enjin carian jika anda hantar regulary. Ini bermakna, anda patut membuat pos baru ke blog anda sekurang-kurangnya sekali sehari. Tetapi berhati-hati. Terlalu banyak update setiap hari boleh membahayakan kedudukan enjin carian dan hits anda. Apa yang terlalu banyak? 10 atau lebih.


4.Post in forums


Post dalam forum, tetapi tidak spam mereka. Post sesuatu yang segar dan menarik dan meletakkan link ke blog anda dalam tandatangan anda. Jangan hanya siarkan dalam mana-mana forum. Sebagai contoh jika anda menjual CDS, mencatat dalam forum yang tentang muzik dan CDS. Jangan siarkan dalam forum-forum kereta jika anda menjual perabot. Oleh posting di forum, anda akan mendapat link satu cara yang baik untuk enjin carian kedudukan dalam enjin carian seperti google atau msn atau yahoo.


5.Submit to blog search engines


Terdapat banyak enjin carian yang ada, bahawa blog senarai sahaja. Hanya google untuk "blog search engines" dan anda perlu mencari sekurang-kurangnya 20 daripada mereka. Enjin carian blog ini akan membantu anda dengan trafik sasaran. Pastikan untuk menulis tajuk yang baik dan penerangan yang baik ke blog anda, bahawa orang mudah akan mencari dan klik pada link anda.


Ikuti 5 langkah dan anda akan mula melihat banyak trafik ke blog anda. Dan jualan yang dinanti-nantikan akan mula datang. Dan jangan lupa untuk mengemaskini blog anda dengan kandungan yang tidak digunakan segar bahawa anda menuliskan sendiri.



Rumusan:
Mengetahui bagaimana untuk meningkatkan traffic ke blog anda dengan 5 mudah untuk mempelajari teknik-teknik dan mula melihat jualan tersebut dinanti-nantikan


Adakah Anda Ingin Menjana Trafik Yang Banyak Untuk Blog atau Laman Web Anda? Klik Disini 

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers