7 Manfaat Membangunkan Blog Niche



Dalam artikel ini, saya akan menerangkan 7 faedah membina blog Niche.


"Niche" merujuk kepada pasaran yang disasarkan dengan potensi keuntungan yang tidak tepu dengan pesaing. Idea ini adalah untuk merealisasikan manfaat membina blog Niche dan kemudian mencari pasaran Niche di luar sana dan mula bangunan.





Manfaat # 1


Blogs niche adalah pada asasnya laman web Niche yang masih hidup!


Itulah kerana blog anda akan bertambah apabila anda terus menerbitkan catatan atau laman blog anda. Sebaliknya, banyak laman web Niche jarang diubahsuai atau dikemaskini selepas ia diciptakan.


Manfaat # 2


Blog direka untuk menerbitkan dan mengemaskini kandungan dengan mudah sebaik sahaja anda mempunyai mereka menubuhkan, dikonfigurasikan dan berlari.


Setelah anda mendapatkan memahamkan, ia adalah suatu perkara yang masuk ke tabiat yang menulis posting blog dan halaman dan menerbitkan mereka kerap.


Manfaat # 3


Mereka sama ada PERCUMA atau dengan kos yang sangat sedikit untuk menubuhkan.


Anda boleh mencipta blog anda dengan mudah oleh melawat blogger.com atau wordpress.org dan mengambil masa untuk mengkaji dan mempelajari "bagaimana-untuk".


Manfaat # 4


Anda boleh membuat wang dengan blog niche anda dalam banyak cara, seperti:


- Penerbitan pihak ketiga iklan dalam blog anda (contoh Google Adsense pubishing)


- Mencadangkan gabungan produk dan perkhidmatan dalam blog anda (contoh Amazon)


Manfaat # 5


Tidak seperti laman web, blog interaktif. Pelawat atau pembaca blog, biasanya dibenarkan untuk menghantar komen untuk blog post (atau artikel) kepada pemilik blog.


Ini 'dialog' membantu membina hubungan baik dan hubungan antara pemilik blog dan pelawat atau ahli.


Manfaat # 6


Sejak blog biasanya dikemaskini dengan kerap melalui posting blog dan halaman, blog akan bertaraf lebih tinggi dalam enjin carian berbanding ke laman web. Sebaliknya, anda perlu melakukan banyak Tweaker ke laman web Niche melalui Search Engine Optimization (SEO) teknik.


Enjin carian akan melawat blog anda dengan lebih kerap seperti yang anda blog lebih teratur.


Oleh itu, anda juga boleh meletakkan link laman web anda yang lain untuk mendapatkan mereka diindeks dengan cepat oleh enjin carian.


Manfaat # 7


Fungsi persendiketan Blog itu adalah manfaat yang paling berkuasa!


Anda boleh sindiket kandungan blog anda dengan membenarkan penerbit laman web lain untuk menerbitkan suapan anda (atau saluran) di tapak mereka. Ini membantu untuk membawa lebih banyak kunjungan ke blog anda sebagai pelawat laman-laman ini melanggan suapan anda melalui newsreaders berasaskan web atau desktop.


Jadi, dengan banyak manfaat di atas, tidak ia memberikan banyak idea untuk anda  memulakan blog Niche secepat mungkin?




Ringkasan:
Dalam artikel ini, saya akan menerangkan 7 faedah membina blog Niche.


"Niche" merujuk kepada pasaran yang disasarkan dengan potensi keuntungan yang tidak tepu dengan pesaing. Idea ini adalah untuk merealisasikan manfaat membina blog Niche dan kemudian mencari pasaran Niche di luar sana dan mula bangunan.


Klik Disini Untuk Mempelajari Mengenai Pemasaran Niche Dan Bagaimana Anda Boleh Membina Perniagaan Menguntungkan Dalam 30 Hari Atau Kurang

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers