Filem 'Sesame Street' di dalam Proses Oleh Fox (Eksklusif)



UPDATED: studio telah meningkat hak filem untuk rancangan televisyen kanak-kanak ikonik dengan lama menunjukkan penulis Joey Mazzarino di atas kapal ke kandang skrip.


20th Century Fox ingin memberitahu anda bagaimana untuk sampai ke Sesame Street.



Studio telah meningkat dengan hak-hak filem untuk rancangan televisyen jangka berjalan dan ikon kanak-kanak dan telah ditoreh lama jalan penulis Joey Mazzarino ke kandang skrip. Pengeluar tidak Levi Shawn dan 21 banner Laps beliau, Michael Aguilar, Mark Gordon dan Casady Filem 360 Guymon
.
Siri pendidikan, yang ditayangkan pada tahun 1969, menyiarkan kebanyakannya di stesen PBS dan ciri-ciri gabungan secara langsung tindakan dan kewayangan, serta animasi. Ia lebih dikenali sebagai rumah Burung Big ciptaan Jim Henson, Bert dan Ernie, Grover, Oscar yang perengut, Cookie Monster dan Elmo. Ia dianggarkan bahawa kira-kira satu dalam tiga orang Amerika telah menonton persembahan, dan format yang disiarkan di banyak negara. Sesame Street juga telah memenangi 138 Emmys semasa menjalankan aktiviti.

Siri itu telah menghasilkan dua sebelumnya besar skrin penyesuaian, 1985, Ikut Bahawa Burung dan 1999 Adventures of Elmo dalam Grouchland. Burung menampilkan John Candy, Chevy Chase dan Dave Thomas serta khemah boneka. Ia telah diedarkan oleh Warner Bros.
Bengkel bijan, syarikat di sebalik persembahan (dan dahulunya dikenali sebagai Bengkel televisyen Kanak-kanak), mungkin akan terlibat dalam kapasiti pengeluar juga.

Fox tidak mempunyai komen di dalam berita.

Levi, pengarah Malam di Muzium, Malam Tarikh dan Keluli Tanah, adalah yang mengintai awal bulan Julai untuk filem seterusnya, komedi Fox Internship, yang akan reteam Wedding Crashers bintang Vince Vaughn dan Owen Wilson. 21 Laps menghasilkan indie kedatangan era Spektakular Sekarang dan komedi Fox 2000 Krismas Alone for Hari Kelepasan.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers