Yana Samsudin Akui Kekok Diurus Oleh Suami Sendiri

Yana Samsudin Akui Kekok Diurus Oleh Suami Sendiri


KUALA LUMPUR 20 APRIL 2015: Pelakon dan pengacara TV Yana Samsudin, akui masih lagi kekok di bawah pengurusan suaminya sendiri Fadzil Zahari terutama dalam hal penjadualan kerja, lakonan serta pengacaraan.

Dahulu mereka hanya bersahabat karib dan kini telah berubah status kepada pasangan suami isteri yang harus lebih jujur serta bertanggungjawab.

“Almaklumlah sebelum ini, kami berduakan tak duduk sebumbung, sekarang dah sebumbung jadi kadang-kala itu saya rasa macam janggal sedikit.

“Namun itu dulu, sekarang saya rasa dah okay, urusan rumahtangga sebagai seorang isteri saya laksananakan dengan penuh hemah dan teratur.

“Kalau waktu cuti sahaja, macam-macamlah Fadzil minta saya masak itu ini, sebab dia suka makan, bagi pendapat saya karier sebagai pelakon ini, diuruskan oleh orang yang kita rapat amat mudah dan lebih telus,” ujarnya kepada rancangan hiburan popular Melodi.

Dalam pada itu, Yana juga tidak amalkan ‘family planning’ untuk melahirkan cahaya mata hanya berserah kepada kententuan Allah dan rezeki.

“Saya memang tidak merancang, dikurniakan cahaya mata itu adalah rezeki, saya terima dengan hati dan minda yang terbuka.

“Anak itu pengukuh hubungan keluarga serta memberikan sinar kebahagian untuk pasangan suami isteri, ia anugerah Allah yang wajar kita syukuri,” katanya mengakhiri bicara.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers