TV9 Sajikan Program Hiburan Berkualiti Sempena Ulang Tahun Ke-9

TV9 Sajikan Program Hiburan Berkualiti Sempena Ulang Tahun Ke-9


KUALA LUMPUR 19 APRIL 2015: Mengunakan tagline ‘8.30 malam 7 hari seminggu kemeriahan tanpa henti’ TV9 bangkit dengan gaya tersendiri, menyajikan program hiburan yang segar serta menakjubkan kepada para penonton.

Pengurus Besar TV3 & TV9, Cik Sherina Nordin berkata sempena ulang tahun ke-9, amat bertepatan untuk meneruskan rancangan dan program yang terkini buat penonton melayu muda yang gemarkan pembaharuan.

“Untuk memastikan ia mudah diterima, TV9 membahagikan program, drama, telefilem serta acara sukan bermula pada 8.30 malam mengikut slot masing-masing.

“Antaranya ialah slot drama ‘Ratu’, ‘Aurora’, Skrin Di 9’, dan yang terbaru slot untuk gelak ketawa iaitu #kelakarama iaitu Projek Meja yang menjanjikan kelainan dengan program lawak yang lain,” katanya di majlis sidang media ulang tahun ke-9 TV9 di Damansara baru-baru ini.

Tambahnya lagi, TV9 telah melakukan perubahan waktu siaran terutama kepada perlawanan bola sepak Piala AFC pada setiap Selasa & Rabu serta Liga Super pada setiap Sabtu jam 8.30 malam.

“Saya yakin penonton muda akan menonton TV9 dan menyokong penuh kandungan program yang telah kami sediakan, apa-apa pun saya ucapkan terima kasih kepada semua yang sentiasa menjadikan TV9 sebagai saluran tv pilihan mereka,” ujarnya dengan tersenyum.

Antara drama berantai yang bakal menjadi viral di laman sosial iaitu ‘Anak Ke 5’ lakonan Chacha Maembong, Adam Shah, Linda Hashim serta Mustaqim Bahadon yang disiarkan pada setiap hari Rabu.

Serta ‘Dunia Generasi Baru’ membarisi pelakon muda dan baru iaitu Kaka Azraf, Erwin Dawson, Natasha Elyzza, Fadlan Hazim dan ramai lagi.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers